Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Jeg er så forelsket! Får småvondt i magen hver gang jeg tenker på han! Er sånn en deilig følelse, lenge siden sist. Samtidid er jeg så utålmodig, klarer ikke bare nyte følelsen, jeg vil ha han, med en gang... Fra han får jeg blandete signaler. F.eks at han snur seg etter meg når vi skiller lag, han "fniser" i telefonen osv. Samtidig sier han at han er forvirret. Kommet ut av et langvarig forhold og han sier han trenger tid på å rydde opp i det, rydde opp inni seg selv. Så jeg må vente. Men merker jeg har lyst til å ha hele han med en gang. Har ikke sett han på mange dager, og jeg merker savnet. Tror jeg må roe meg med meldinger nå... :oops: Gi meg en dose tålmodighet!!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 vet hvordan det føles! men det går an å roe ned forelskelsen også, for å unngå å bli såret.. prøv og glem han, og finn ut om det er ekte følelser.. out of sight out of mind
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. november 2004 #3 Skrevet 10. november 2004 Ikke kast bort tiden din på å vente på en du kanskje aldri vil få.
Gjest Kane Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Ikke kast bort tiden din på å vente på en du kanskje aldri vil få. En smule negativt svar dette.. Nyt følelsen du, kos deg - kanskje er han den du vil bli gammel med... Kane
Gjest Gjest nå Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 Nesten så jeg skulle skrevet dette selv. Jeg er i fast forhold, han er singel. Jeg klarer ikke la vær å tenke på han. Tror nok han er interessert også, men han vet jeg er i forhold så han holder kanskje igjen..? Er det ikke herlig å være forelsket Merker jeg nesten er kvalm og skjelven før jeg skal treffe han, og nå får jeg nesten ikke sove om natten :-( Hjelp Jeg går vel egentlig å håper på at han skal gi meg en så tydelig tegn at ting ikke skal være tvilsomt lenger :oops: Jeg bare sier go for it Dette er herlig
Gjest Erre muli` Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 Nesten så jeg skulle skrevet dette selv. Jeg er i fast forhold, han er singel. Jeg klarer ikke la vær å tenke på han. Tror nok han er interessert også, men han vet jeg er i forhold så han holder kanskje igjen..? Er det ikke herlig å være forelsket Merker jeg nesten er kvalm og skjelven før jeg skal treffe han, og nå får jeg nesten ikke sove om natten :-( Hjelp Jeg går vel egentlig å håper på at han skal gi meg en så tydelig tegn at ting ikke skal være tvilsomt lenger :oops: Jeg bare sier go for it Dette er herlig Snu litt på flisa her da du... hva om du ble dumpa av en som hoppa som haren fra sted til sted uten tanke for andre enn seg sjæl?? Ikke noe galt i å være forelska altså, men du er i et forhold og han andre er single?? Ringer surt i mine ører..
Gjest Gjest igjen Skrevet 10. november 2004 #7 Skrevet 10. november 2004 Ærlig talt Erre muli Forelskelse er faktisk noe som ikke er så lett å styre. Jeg har vært i et forhold i over 15 år så noen hare er jeg alldeles ikke Fyren er en jeg treffer jevnlig i jobb sammenheng, så det er ikke så lett å styre. Forelske er også lettere å bli "smittet" av når en ikke ser fremtid lenger i forholdet også da, men ja da ringer surt i mine ører også. Dette er ingen ønske situasjon faktisk.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 En smule negativt svar dette.. Nyt følelsen du, kos deg - kanskje er han den du vil bli gammel med... Kane min mening.
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #9 Skrevet 10. november 2004 Akkurat nå kaster jeg ikke bort noen tid i det hele tatt. For denne følelsen er verdt det, selv om jeg ikke skulle ende opp med denne karen :hjerter2: Har savnet å være ordentlig forelsket, og nå er jeg det
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. november 2004 #10 Skrevet 10. november 2004 Akkurat nå kaster jeg ikke bort noen tid i det hele tatt. For denne følelsen er verdt det, selv om jeg ikke skulle ende opp med denne karen :hjerter2: Har savnet å være ordentlig forelsket, og nå er jeg det da er det jo kjempe fint for deg da
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #11 Skrevet 10. november 2004 Jeg opplevde også en forelskelse som var sterkere, bedre, større etc enn det jeg trodde var mulig nylig. Det var helt sinnsyke virkninger på kroppen og psyken. Vi er begge opptatte, jeg er villig til å gå fra det jeg har, han er ikke det men jeg levde for det lille jeg kunne få. Men som det måtte gå pga hans situasjon er det gått over i en stor kjærlighetssorg som den har gjort for meg Ikke meningen å være negativ, bare å gjøre oppmerksom på at det er er utvilsomt en uheldig situasjon å være forelsket eller ha sorg over andre enn den man faktisk er med! Men desverre er følelsene sterkere enn fornuften kan fatte
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #12 Skrevet 10. november 2004 Jeg opplevde også en forelskelse som var sterkere' date=' bedre, større etc enn det jeg trodde var mulig nylig. Det var helt sinnsyke virkninger på kroppen og psyken. Vi er begge opptatte, jeg er villig til å gå fra det jeg har, han er ikke det men jeg levde for det lille jeg kunne få. Men som det måtte gå pga hans situasjon er det gått over i en [b']stor kjærlighetssorg som den har gjort for meg Ikke meningen å være negativ, bare å gjøre oppmerksom på at det er er utvilsomt en uheldig situasjon å være forelsket eller ha sorg over andre enn den man faktisk er med! Men desverre er følelsene sterkere enn fornuften kan fatte Ja....er enig, slik kan det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå