AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Jeg har nå vært på tinder i mellom 6-8 måneder. Jeg har fått en del matcher og fått snakket en del med det motsatte kjønn. Med alle de personene av det motsatte kjønn som jeg har matchet med har jeg bare tenkt "tja, h*n så jo grei nok ut". Det skal sies at det har vært minimalt med tekst på profilene deres. Jeg har nå kommet til å innse at jeg umulig kan klare å bedømme hvorvidt jeg ønsker en person bare på bakgrunn av et par bilder og 3-5 linjer med tekst. Dette fordi jeg ikke får nok inntrykk av en person. Tar jo gjerne flere uker før man blir enig om å møtes. Når man møtes håper man gjerne at denne gangen skal du finne noen som kan bli en kjæreste, men ender opp med bli en ny "venn". Noen andre som har det sånn? Jeg er kanskje gammeldags, men jeg synes jeg får best inntrykk av å treffe en person ansikt til ansikt. Jeg er såpass avhengig av kroppspråk og personlighet at dette ikke er noe kjempegod løsning for meg. Anonymkode: 85ae7...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Dette var litt rart, jeg satt nettopp og vurderte å lage en tråd om det samme x) Ja, sliter også med det. Når jeg trykker meg inn på tinder føles det veldig vanskelig å skulle "velge" noen, så det ender opp med å bli ganske tilfeldig... Som du sa, de ser helt "greie" ut. Slike apper skal liksom gjøre det lettere å møte potensielle dater, men jeg føler det blir bare helt vilkårlig... Anonymkode: b93ca...d31
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Jeg føler mye det samme som dere! Men jeg tror egentlig også det er mye min feil - for utseende er egentlig ikke så veldig viktig for meg. Altså, en viss grunnleggende og minimal kjemi og tiltrekning på et fysisk plan må det jo være, men det er i all hovedsak personlighet, intelligens, interesser og slike ting som virkelig gjør at jeg faller for noen. Og det får man egentlig ikke noe skikkelig inntrykk av før man faktisk treffer noen. Og jeg tror både jeg og mange andre sveiper nei på folk man kanskje egentlig kunne klaffet med, fordi man ser et bilde og tenker "Njaaa, nei, altså... Nei." Anonymkode: 9850c...2c0 5
Ulla Ullsokk Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå vært på tinder i mellom 6-8 måneder. Jeg har fått en del matcher og fått snakket en del med det motsatte kjønn. Med alle de personene av det motsatte kjønn som jeg har matchet med har jeg bare tenkt "tja, h*n så jo grei nok ut". Det skal sies at det har vært minimalt med tekst på profilene deres. Jeg har nå kommet til å innse at jeg umulig kan klare å bedømme hvorvidt jeg ønsker en person bare på bakgrunn av et par bilder og 3-5 linjer med tekst. Dette fordi jeg ikke får nok inntrykk av en person. Tar jo gjerne flere uker før man blir enig om å møtes. Når man møtes håper man gjerne at denne gangen skal du finne noen som kan bli en kjæreste, men ender opp med bli en ny "venn". Noen andre som har det sånn? Jeg er kanskje gammeldags, men jeg synes jeg får best inntrykk av å treffe en person ansikt til ansikt. Jeg er såpass avhengig av kroppspråk og personlighet at dette ikke er noe kjempegod løsning for meg. Anonymkode: 85ae7...dc3 Nå er jeg gift, men jeg har tenkt det samme. At for meg hadde det vært umulig å velge på bilder!
Coronas Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå vært på tinder i mellom 6-8 måneder. Jeg har fått en del matcher og fått snakket en del med det motsatte kjønn. Med alle de personene av det motsatte kjønn som jeg har matchet med har jeg bare tenkt "tja, h*n så jo grei nok ut". Det skal sies at det har vært minimalt med tekst på profilene deres. Jeg har nå kommet til å innse at jeg umulig kan klare å bedømme hvorvidt jeg ønsker en person bare på bakgrunn av et par bilder og 3-5 linjer med tekst. Dette fordi jeg ikke får nok inntrykk av en person. Tar jo gjerne flere uker før man blir enig om å møtes. Når man møtes håper man gjerne at denne gangen skal du finne noen som kan bli en kjæreste, men ender opp med bli en ny "venn". Noen andre som har det sånn? Jeg er kanskje gammeldags, men jeg synes jeg får best inntrykk av å treffe en person ansikt til ansikt. Jeg er såpass avhengig av kroppspråk og personlighet at dette ikke er noe kjempegod løsning for meg. Anonymkode: 85ae7...dc3 Sånn tenker jeg også. Er på sukker da. Men, vet ikke om det her er helt meg. Greit med de ynger som ønsker å prate.... sex og sånn. Men blir fort lei. De er flotte, men jeg vil ha en kjæreste. Lurer på om å deaktivere hele dritten. Er nok ikke bedre på tinder heller. Håper å møte noen på butikken, apoteket, helsestudio osv... gir snart opp ...
Knirke Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Jeg foretrekker Tinder over sukker når som helst... For det første kan ikke ekle folk spamme meg ned med meldinger (fordi man må ha match før man kan sende meldinger), og for det andre er terskelen for å møtes lavere nettopp på grunn av mangelen på informasjon i profilen. Man avtaler å møtes kjapt, og så tar man det derifra, istedenfor å sitte og analysere profiler opp og ned og i mente. Dere som mener det ikke går an å bli tiltrukket av noen kun basert på utseende, hvordan møter dere folk til vanlig? Med papirpose over hodet? 3
Ananas. Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Tinder er verdiløst for meg. Bilder lyver, viser ikke utstråling og sjarm, og er man er avhengig av å være fotogen for å komme ut på plussiden der. Antallet menn som ser bra ut på et gjennomsnittlig utested er høyere enn antallet på en dag på tinder. Ikke fordi det egentlig er forskjell, men fordi levende mennesker gir meg et mye bedre inntrykk, både av utseende og personlighet. 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Vel, det er mulig. Jeg har sveipet 'ja' på menn som har bilde eller tekst som gjør meg nysgjerrig. Han jeg dater nå, hadde én setning på profilen. Samt at han ser hyggelig ut på bildene. Et hei ble til kaffe som ble til flere dater og masse teksting. Jeg synes Tinder er bedre enn Sukker nettopp på grunn av at man har så lite informasjon til å begynne med. Anonymkode: 01f9a...d43
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Tinder er bedre enn Sukker nettopp på grunn av at man har så lite informasjon til å begynne med. Anonymkode: 01f9a...d43 Anonymkode: 9cdb8...e22
Inwe Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Selvfølgelig kan man ikke vite om det er drømmemannen utifra noen bilder. Om du vin vite mer om mannen kan dere jo chatte på tinder. Jeg har møtt mange igjennom tinder og de fleste har vært en total bom. En av de forelsket jeg meg skikkelig i da vi møttes flere ganger i uka i en mnd og tekstet mye mellom møtene. Men for han var jeg et tidsfordriv og sex. De fleste av de jeg har møtt har jeg chattet lenge med i forveien, jeg tenkte jeg ville kjenne de litt før vi møttes. Fant vel ut at det er lett å fremstå bedre enn man er gjennom tekst. Han jeg treffer nå, som det forsåvidt har funket best med visste jeg omtrent ingenting om før vi møttes. Han hadde bare et bilde der man kan se han ordentlig og to bilder man ser han så vidt. En liten oppramsing av jobb og hobbyer. Han sendte med en gang "øl i kveld?" Noe som ikke fungerte for meg da jeg hadde planer. Gikk noen dager før jeg hørte fra han igjen (jeg tenkte ikke over det i det hele tatt) før jeg fikk "opptatt til helga også?" Noe jeg ikke var "OK, øl lørdag da?". Det var alt vi teksta før møtet (om man ser bort i fra hvor vi skulle drikke øl og tidspunkt). Det førte jo til at vi hadde masse å snakke om. Nå to mnd senere møtes er vi sammen hele tiden og har fortsatt like mye å snakke om. Greia er jo at jeg ikke hadde noen forventninger til daten. Møtte han egentlig bare for å ha noe å gjøre den lørdagen. Hadde det ikke funket hadde det ikke betydd noe det heller, selvom jeg er glad for at det gjorde det.
draug 75 Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Tinder er et supplement, ikke noe mer. Du finner folk utenfor din daglige omgangskrets, interessene dine og de barene du evt. går på. Så det er det tinder er til for.
mjauritz Skrevet 28. juli 2016 #12 Skrevet 28. juli 2016 Den gang i tiden jeg brukte tinder så sveipet jeg ja på alt som var halvveis og oppover For jeg blir ofte mer tiltrukket av en person med selvtillit og humor enn et bra bilde. Jeg gadd aldri snakke i noen uker. Jeg pleide bare å si at jeg og noen venner skal på -utested-, ta med noen venner så sees vi? Etter kanskje en dag eller to med prat. Jeg ble ikke med de hjem, og det var ingen invitasjon til sex, men heller et maks uformelt sted å møtes og lett kan gå hver sin vei hvis det ikke er kjemi
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Jeg synes det er altfor få kjekke menn på Tinder. Så det er mitt problem. Anonymkode: 7dad3...bb9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #14 Skrevet 30. juli 2016 Kunne aldri vært på sånne nettsteder! Jeg er selektiv, og vil møte min spesielle på en spesiell måte, om jeg så må vente lenge. Anonymkode: 1e2b9...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå