AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Noen her som ser netflixserien scream? I så fall har dere noen teorier på hvem som kan være mordere, og hvorfor. Har ingen aning selv, og er så utrolig nysgjerrig på andre sine teorier.. Skulle jeg gjetta ville jeg kanskje trodd Kieran Anonymkode: 4cedd...735
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 (endret) Tar en råsjangs og tipper han vaktmestern på skolen Begrunnelse: Mange av personene i serien gjør mistenkelige ting, skaperne lager dette for å få oss til å føle at vedkommende kan være morderen. Så kommer det en vaktmester et lite øyeblikk som ikke er så mye med i handlingen, men som finner hun læreren som blir kastet ned trappen av morderen. Tenk litt, vaktmestern har nøkler til skolen, kan komme seg hit og dit. Han er rundt alle involverte på skolen hele tiden. Endret 28. juli 2016 av Fox Mulder
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Hvor ser dere sesong 2? Anonymkode: 7ec5b...0c6
rundtfingern Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser dere sesong 2? Anonymkode: 7ec5b...0c6 Netflix
Sitronmelis Skrevet 31. juli 2016 #6 Skrevet 31. juli 2016 Gleder meg til ny episode på onsdag Aner ikke hvem morderen kan være..
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 (endret) Den 27.7.2016 at 14.25, AnonymBruker skrev: Noen her som ser netflixserien scream? I så fall har dere noen teorier på hvem som kan være mordere, og hvorfor. Har ingen aning selv, og er så utrolig nysgjerrig på andre sine teorier.. Skulle jeg gjetta ville jeg kanskje trodd Kieran Anonymkode: 4cedd...735 Har ikke peiling og egentlig eneste grunnen til at jeg ser på det er for å finne ut hvem som morderen er så tja, håper det kommer snart. Noen ganger har jeg lyst til å si Noah fordi at han oppfører seg så merkelig, og han er så besatt av hele greia. Ville aldri tippet at det var Piper i forrige sesong, men ak ja. Endret 2. august 2016 av Steve Rogers
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Spennende episode i dag! Klarer nesten ikke vente til sesongavslutning der morderen avsløres trodde kanskje jeg skulle være nærmere sannheten etter dagens episode, men nei da! Anonymkode: 4cedd...735
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 17 timer siden, Steve Rogers skrev: Har ikke peiling og egentlig eneste grunnen til at jeg ser på det er for å finne ut hvem som morderen er så tja, håper det kommer snart. Noen ganger har jeg lyst til å si Noah fordi at han oppfører seg så merkelig, og han er så besatt av hele greia. Ville aldri tippet at det var Piper i forrige sesong, men ak ja. Har tenkt samme tanken, men igjen så gir det ikke mening at det skulle være han heller. Spesielt etter dagens episode Anonymkode: 4cedd...735
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt samme tanken, men igjen så gir det ikke mening at det skulle være han heller. Spesielt etter dagens episode Anonymkode: 4cedd...735 Tja, forrige sesong så forsto jeg virkelig ikke meningen med at det skulle være Piper før det ble avslørt, men da var jeg endelig med og forsto hva som skjedde. Men ja, nei, etter å ha sett dagens episode så er jeg like blank som vanlig. Det som er sikkert er jo at det er en som er med i historien, vi vet bare ikke hvem av dem som har gått bananas. Spørsmålet er jo bare om det er en som er introdusert i historien denne sesongen eller en som har vært med hele veien. Også lurer jeg jo litt på hvem som tok livet av Rachel, snakker Audrey sant? Endret 3. august 2016 av Steve Rogers
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 Jeg mistenker fetteren til Kieran skikkelig akkurat nå, men synes samtidig det blir for åpenbart. Samme med Stavo, han virker jo veldig mistenksom, men det blir så åpenbart. Samtidig kan det jo være en av de mest åpenbare, fordi det er så åpenbart at man ikke vil tro det. Jeg føler at det blir mindfuck uansett jeg er uansett veldig spent på å få vite "greia" til fetteren og tanta til Kieran, uansett om fetteren er morderen eller ikke, så er det jo noe rart med dem. Jeg tror ikke det er Noah, for han ville vel ikke drept dama si. Vi vet (?) at det ikke er Emma eller Audrey. Brooke er vel heller ikke så sannsynlig (ville vel heller ikke drept typen sin). Kieran kommer ofte like etter at morderen har vært der, og i den første skrikfilmen er jo kjæresten morderen. Men håper ikke han heller. Den 28. juli 2016 at 20.17, Fox Mulder skrev: Tar en råsjangs og tipper han vaktmestern på skolen Begrunnelse: Mange av personene i serien gjør mistenkelige ting, skaperne lager dette for å få oss til å føle at vedkommende kan være morderen. Så kommer det en vaktmester et lite øyeblikk som ikke er så mye med i handlingen, men som finner hun læreren som blir kastet ned trappen av morderen. Tenk litt, vaktmestern har nøkler til skolen, kan komme seg hit og dit. Han er rundt alle involverte på skolen hele tiden. Vaktmesteren ville vært den dårligste morderen i skrekkhistorien. Han har ingenting med plottet å gjøre. Morderen må jo være en av de sentrale karakterene i serien. Til og med tanta til Kieran er et bedre forslag enn vaktmesteren. Anonymkode: 7ec5b...0c6
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 10. august 2016 #12 Skrevet 10. august 2016 Jeg har vondt av Noah, stakkar. Men ja, det virker for åpenbart at det er Eli. Noe er det som skjer der.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #13 Skrevet 10. august 2016 Begynner å mistenke Kieran. Tror ikke søskenbarnet er morderen, det vil bli for åpenbart. Kieran derimot er det ingen som mistenker. Han kunne fint ha plantet alle bevisene, og det var jo han som første politiet (ringte moren til Emma) til gården. Blir spennende neste uke når morderen avsløres 😁 Anonymkode: 9ca2a...4ab
DeLorean Skrevet 14. august 2016 #14 Skrevet 14. august 2016 Det er Kieran, garantert. Han har plantet brevene hos Eli. Han vil få samtlige på villspor, så han kan fortsette å drepe. Alle tror nemlig at Eli er morderen nå. Eli virker mistenkelig, samme med Stavo. Det er slik manusforfatterne ønsker. De lurer oss. Jeg tror ikke det er sheriffen lengre, noe jeg har trodd en stund. Smart serie. Ikke noe grensesprengende, men skamløst underholdende!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #15 Skrevet 19. august 2016 Det var Kieran ja! Tenkte meg det. Han dukket jo alltid opp rett etter noe hadde skjedd med Emma. Utrolig spennende var det ihvertfall Håper det blir en sesong 3.. Det må jo bli det? Bare jeg som syns Kieran var ufattelig sexy i den fangedrakten? Bad boy bad boy Anonymkode: 71ce5...6d1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #16 Skrevet 20. august 2016 Ja, det er fornyet for en 3 sesong. Den siste tlfsamtalen la opp til det Anonymkode: 3cabc...34e
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 20. august 2016 #17 Skrevet 20. august 2016 Det kommer en episode 13 i oktober står det på hos meg. Så vi får se hva som blir sesongavslutningen på sesong 2. Trommevirvel. Uansett, han som virket så ålreit visste seg å være helt gal. Jaja, det er jo egentlig som forventet. Det måtte jo være en som hadde vært med fra starten av, som hadde vært med og var kjent i gjengen.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #18 Skrevet 20. august 2016 De skal ha en Halloween-spesial i oktober. Kanskje vi blir introdusert for det nye plottet da? Anonymkode: 7ec5b...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå