AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Grunnet mye sykdom etc. Så ble ferien med en vennegjeng avlyst, meg og typen sitter da igjen med 9 dager fri i august og har lyst til å ta en ferie da vi begge har jobbet fullt hele sommeren. Lurte da på om dere har noen tips? Alt taes imot med åpne armer :-) Anonymkode: cc16f...980
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunnet mye sykdom etc. Så ble ferien med en vennegjeng avlyst, meg og typen sitter da igjen med 9 dager fri i august og har lyst til å ta en ferie da vi begge har jobbet fullt hele sommeren. Lurte da på om dere har noen tips? Alt taes imot med åpne armer :-) Anonymkode: cc16f...980 Innland eller utland? Anonymkode: a9f21...118
Charminia Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 (endret) Praha er fantastisk! Billig og vakker by. Hvis dere ikke har vært der tidligere anbefaler jeg også Roma, litt dyrere men veldig romantisk reisemål da! Edit: Så nå at dere hadde 9 dager, tenkte på helgetur. Dubrovnik er en nydelig by, hvis dere har 7-9 dager kan dere også leie bil eller ta buss til Split. Evt båt til Hvar (øy). Endret 27. juli 2016 av Charminia
Gjest Birti Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Vi var innom Kroatia i sommer og det var fantastisk! Anbefaler virkelig Rovinj som er en bitteliten by på Istra-halvøya. Helt nydelig! Lei sykler når dere er der, så kan dere sykle ut i friområdet som ligger vedsiden av byen (begynner ved bystranda) og bade fra klippene. Masse fine små restauranter inne i byen og generelt en svært sjarmerende gamleby. De har store hoteller med bassenger der, men vi valgte å bo ti min gange fra sentrum og betalte ca 600 kr natta for to. Det er innafor. Da fikk vi låne sykler gratis også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå