Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnet mye sykdom etc. Så ble ferien med en vennegjeng avlyst, meg og typen sitter da igjen med 9 dager fri i august og har lyst til å ta en ferie da vi begge har jobbet fullt hele sommeren. Lurte da på om dere har noen tips? Alt taes imot med åpne armer :-) 

Anonymkode: cc16f...980

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnet mye sykdom etc. Så ble ferien med en vennegjeng avlyst, meg og typen sitter da igjen med 9 dager fri i august og har lyst til å ta en ferie da vi begge har jobbet fullt hele sommeren. Lurte da på om dere har noen tips? Alt taes imot med åpne armer :-) 

Anonymkode: cc16f...980

Innland eller utland?

Anonymkode: a9f21...118

Skrevet (endret)

Praha er fantastisk! Billig og vakker by. 

Hvis dere ikke har vært der tidligere anbefaler jeg også Roma, litt dyrere men veldig romantisk reisemål da! 

Edit: Så nå at dere hadde 9 dager, tenkte på helgetur. Dubrovnik er en nydelig by, hvis dere har 7-9 dager kan dere også leie bil eller ta buss til Split. Evt båt til Hvar (øy). 

Endret av Charminia
Skrevet

Anbefaler Krakow på det sterkeste :)

Skrevet

Vi var innom Kroatia i sommer og det var fantastisk! Anbefaler virkelig Rovinj som er en bitteliten by på Istra-halvøya. Helt nydelig! Lei sykler når dere er der, så kan dere sykle ut i friområdet som ligger vedsiden av byen (begynner ved bystranda) og bade fra klippene. Masse fine små restauranter inne i byen og generelt en svært sjarmerende gamleby. De har store hoteller med bassenger der, men vi valgte å bo ti min gange fra sentrum og betalte ca 600 kr natta for to. Det er innafor. Da fikk vi låne sykler gratis også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...