AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Nå har det seg sånn at ingen av kompisene mine liker å gå ut,mens det for meg er noe av det kjekkeste eg vet. Virker det rart å gå ut alene på et utested og kanskje "presse" seg på andre vennegjenger for å bli kjent med dem. Kva tenker dokke? Er det nokon som har gjort dette ? Anonymkode: f4096...17f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg sånn at ingen av kompisene mine liker å gå ut,mens det for meg er noe av det kjekkeste eg vet. Virker det rart å gå ut alene på et utested og kanskje "presse" seg på andre vennegjenger for å bli kjent med dem. Kva tenker dokke? Er det nokon som har gjort dette ? Anonymkode: f4096...17f Tenkt tanken for noen år siden men ble ikke noe av. Fant kontakten igjen med folk med samme int. På byn blir ofte vennegjenger splittet Usnsett så du trenger jo ikke si du er aleine om det er pinlig å si feks. Er i mot løgn men går ann å ta en spansk en å si kompisen stakk hjem eller noe. Mange gjør jo det. Har ofte endt med helt andre enn de jeg hovedsakelig gikk ut med. Alt er mulig følg interressene de så møter du automatisk til slutt blink med noen med samme interesse og vips så er du ikke aleine lenger. Anonymkode: 52255...3b2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg sånn at ingen av kompisene mine liker å gå ut,mens det for meg er noe av det kjekkeste eg vet. Virker det rart å gå ut alene på et utested og kanskje "presse" seg på andre vennegjenger for å bli kjent med dem. Kva tenker dokke? Er det nokon som har gjort dette ? Anonymkode: f4096...17f Det er ikke lett å presse seg på andre vennegjenger... det blir mer til irritasjon, spesielt hvis du er full... men om en går ut alene, så er det en ide å sitte ved baren. Ikke bli for full, da skremmer du vekk både potensielle fyllekompiser og damer. Slå av en prat med bartenderen, kom med små kommentarer til de som kommer til baren, gi litt av deg selv. Si at du er ute for å se om du treffer noen kjente. Du kan jo dikte noe sånn som - du har ikke sett en som heter Roger vel? Høy fyr med briller og mørkt hår? Han skulle ut en tur nemlig, men finner han ikke og mobilen hans er tydeligvis utladet. Et triks for å komme inn i en gjeng - gå etter de som sitter bare 2-3 da er det kjekt med en ekstra... med mindre det er to homser som er ute på romantisk aften :D Og spør om de har det kjekt? Får jeg spandere neste runde? Hvis de sier ja - så er det i gang. Bare pass på at du ikke blir utnyttet. Det blir på samme måte som man sjekker opp damer, får jeg spandere en drink? Det er likso introen. Godtar hun en drink, vil hun prate med deg (nei, ikke nødvendigvis ligge med deg)... og med kompiser - så er det: Spandere en runde! :D Et annet triks er å gå et sted der det er billiard... Da er det bare å spørre om noen vil ta et slag. Så kan dere småprate underveis. Stemningen blir god om du spanderer neste runde osv. Eksen min gikk ofte ut alene og han ble som regel kjent med noen hver gang :D Anonymkode: a525b...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå