Gå til innhold

Er denne nettsiden bra/til å stole på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

https://www.etsy.com/market/tumblr_clothing

Noen som har prøvd denne utenlandske nettsiden, og har gode erfaringer? Eventuelt dårlige? Er sååååå forelska i klea:hjerte:

Anonymkode: 82a1f...c8d

Etsy.com er er en side hvor forskjellige privatpersoner/mindre bedrifter selger ting (mye hjemmelagd blant annet). Litt som ebay og finn, hvem som helst kan lage en annonse. Så om det er vellykket, kommer helt an på akkurat den selgeren du kjøper varen av. Men klikker du deg inn på selgeren kan du lese anmeldelser som andre kjøpere har skrevet :)

Har selv veldig gode erfaringer fra siden. Har bestilt flere hjemmelagde produkter, blant annet strikkeluer, og vært kjempefornøyd :)

Anonymkode: 6640c...ae2

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etsy.com er er en side hvor forskjellige privatpersoner/mindre bedrifter selger ting (mye hjemmelagd blant annet). Litt som ebay og finn, hvem som helst kan lage en annonse. Så om det er vellykket, kommer helt an på akkurat den selgeren du kjøper varen av. Men klikker du deg inn på selgeren kan du lese anmeldelser som andre kjøpere har skrevet :)

Har selv veldig gode erfaringer fra siden. Har bestilt flere hjemmelagde produkter, blant annet strikkeluer, og vært kjempefornøyd :)

Anonymkode: 6640c...ae2

Tusen takk for fint svar, da føler jeg meg mye tryggere:biggrin:

Anonymkode: 82a1f...c8d

AnonymBruker
Skrevet

Bestilt en del derfra, og har bare gode erfaringer :) fikk og nylig melding av en selger som tilbø meg 15% rabatt, fordi jeg satt et produkt hun lager som en favoritt :D 

Anonymkode: 68407...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...