Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg en Windows telefon, men er så i tvil. Har android nå. Har hørt at det er mye dårligere og færre apper på windows.
Vet at snap chat mangler, men hva er deres erfaring? Hva er dere mest fornøyd med? 

Anonymkode: 04eac...08b

Skrevet

Ingen av delene

AnonymBruker
Skrevet

definitivt Android! Windows kom nylig med kunngjøring om at de ikke kommer til å fortsette å invistere i utviklingen av mobil Os Windows, så de mobilene ble bare flopp, det tror jeg nå er et faktum, dessverre. Som du allerede, det er mindre apps for Windows phone. Men nå blir det bare ingen nye apps for Window phone, og ingen oppdateringer for eksisterende apps for Windows phone..

Anonymkode: de670...79a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

definitivt Android! Windows kom nylig med kunngjøring om at de ikke kommer til å fortsette å invistere i utviklingen av mobil Os Windows, så de mobilene ble bare flopp, det tror jeg nå er et faktum, dessverre. Som du allerede, det er mindre apps for Windows phone. Men nå blir det bare ingen nye apps for Window phone, og ingen oppdateringer for eksisterende apps for Windows phone..

Anonymkode: de670...79a

Har lest at det ikke er tilfelle, men takk for svar

http://www.digi.no/artikler/feil-at-microsoft-slutter-med-mobiltelefoner/347898

Anonymkode: 04eac...08b

Skrevet

Jeg har gått fra Windows til Samsung Galaxy. Såå fornøyd, og jeg er en svoren windows fan!

Flere apper, de jeg bruker er bedre i samsung'en enn windows, og veldig, veldig bra kamera - som var viktigst for meg.

(men tar produktfoto, designfoto, etc i ulike lysforhold - ikke akkurat behovet for de fleste).

Dama på Elgiganten sa dog at siste til windows også er veldig bra. Men mannen her ikke så fornøyd med sin, selv om den har blitt bedre etter noen barnesykdommer. 

Skrevet

Uten snapchat - ingen telefon spør du meg. :grine:

Nei da - jeg ville valgt begge. Går ikke det an da? Å laste ned en app som gjør det om til windows og omvendt?

Skrevet (endret)
1 time siden, 2Bhonest skrev:

Windows telefonen er bare helt fantastisk. Ikke koster den skjorta og ikke blir du plaget med de evinnelige oppdateringene som Android har...

En Microsoft 550 koster bare 700 kroner, så det er jo ikke akkurat det store tapet, om du ikke er fornøyd.

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/MIC550BK/microsoft-lumia-550-smarttelefon-sort

Android er bra det, og oppdateringen kan man skru av. Men ja, windows er jo mye mer typisk eh... ja windows. :) Og windows er bra. Prisen er jo meget bra også, men vil mene at det er et minus hvis noen av de kule appene ikke er med. :P

Endret av fuglekvinnen__
AnonymBruker
Skrevet

Windows telefon er som å ha en telefon som snakker kinesisk når du selv kun snakker nors/engelsk. Amdroid er å kunne utforske telefonennsom du selv vil. 

Anonymkode: 251d6...65a

Skrevet (endret)
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Windows telefon er som å ha en telefon som snakker kinesisk når du selv kun snakker nors/engelsk. Amdroid er å kunne utforske telefonennsom du selv vil. 

Okey - litt likt iPhone sitt program?

Endret av fuglekvinnen__
Gjest 2Bhonest
Skrevet
1 time siden, fuglekvinnen__ skrev:

Uten snapchat - ingen telefon spør du meg. :grine:

Nei da - jeg ville valgt begge. Går ikke det an da? Å laste ned en app som gjør det om til windows og omvendt?

MMS funker og har alltid gjort det.

Nei det finnes ingen APP som gjør noe om til Windows eller Android.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Windows telefoner har alltid snakket Norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...