AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg jogger 2x pr uke en løype på 4.5 km og går mange timer i tillegg hver uke. Gjør også yoga innimellom. Er dette nok trening til at jeg går opp i vekt av å bygge muskler? Anonymkode: 3e6d3...66c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 For å bygge muskler må du helst trene styrke. Men har du veldig lite muskler fra før vil du få mer muskler av å bli mer aktiv. Har gått ned "bare" 3 kg av å bytte jobb (fra null fysisk aktivitet til så og si konstant fysisk aktiv, bærer litt tungt enkelte ganger), men man ser tydelig at jeg har mistet mer enn 3 kg fett. Oppoverbakker og ulendt terreng styrker deg mer enn å bare løpe rett frem Og yoga er supert! Anonymkode: 82f6b...f47
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 ok jeg løper veldig ulendt terreng, masse masse bakker i den løypa jeg løper fast. og også når jeg går i hverdagen går jeg masse bakker, da jeg bor på toppen av masse bratte bakker. kan håpe at man kan legge på seg 2 kg med muskler da - eller er det veldig mye? Anonymkode: 3e6d3...66c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Jeg vil si nei. 9 km løping per uke gjør ikke at du legger på deg muskler av betydning, med mindre du har sykelig lite muskelmasse i utgangspunktet. 2 kg er hvertfall helt utenkelig. Trente kroppsbyggere skal være veldig fornøyd dersom de klarer å legge på seg 2 kg muskler på ett år. Anonymkode: c034d...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå