AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Del Skrevet 26. juli 2016 Føler jeg har for stor brystkasse. Er rimelig høy og slank, men føler brystkassen "buler" (vet ikke om det er ett ord!!) ut når jeg har på meg t-skjorte eller pique! Kan jeg få kvinnes synspunkter på dette? Finner lite tråder om dette også.. Anonymkode: 466bc...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 26. juli 2016 #2 Del Skrevet 26. juli 2016 Veldig vanskelig å se for meg akkurat hva det går i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Del Skrevet 26. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg har for stor brystkasse. Er rimelig høy og slank, men føler brystkassen "buler" (vet ikke om det er ett ord!!) ut når jeg har på meg t-skjorte eller pique! Kan jeg få kvinnes synspunkter på dette? Finner lite tråder om dette også.. Anonymkode: 466bc...5aa Må legge til at jeg har en del muskler i overkropp, da jeg kjører mye kroppsvekt-trening. Er langt ifra en "skinny"boy! Anonymkode: 466bc...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 26. juli 2016 #4 Del Skrevet 26. juli 2016 Det er sexy det så lenge du passer på å ha en fin kroppsholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Del Skrevet 26. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som feiler deg!?! Du har vel startet tråder om dette tidligere. Det er opplagt at de fleste synes det er finest med en kraftig overkropp, altså V-form på en mann. Du virker sykelig opptatt av dette. Er du bare ute etter bekreftelse? Men om du selv synes det er så stygt, så må du jo slutte å trene så mye styrke i overkropp. Er det virkelig vanskelig å skjønne? Anonymkode: 506bd...d28 Du kunne spart deg for dette.. Anonymkode: 466bc...5aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 26. juli 2016 #6 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Vet ikke om dere er samme bruker, men her er en lik tråd: Endret 26. juli 2016 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Del Skrevet 26. juli 2016 Svar på det som TS spør om, ikke alt annet! Anonymkode: 466bc...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Del Skrevet 26. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar på det som TS spør om, ikke alt annet! Anonymkode: 466bc...5aa Hvorfor omtaler du deg selv i 3. person, ts? Anonymkode: 3abd6...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 26. juli 2016 #9 Del Skrevet 26. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Svar på det som TS spør om, ikke alt annet! Anonymkode: 466bc...5aa Du skrev jo at du ikke fant noen lignende tråder også fant jeg en for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #10 Del Skrevet 27. juli 2016 Supert uansett om her er like tråder så er det fint om flere svarer på denne ts Anonymkode: 466bc...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #11 Del Skrevet 27. juli 2016 Bildeeksempel? Gordon Ramsay? Anonymkode: b87fc...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #12 Del Skrevet 27. juli 2016 Legg ut bilde...? Anonymkode: 4fd4a...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. juli 2016 #13 Del Skrevet 27. juli 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå