Gå til innhold

Faker jeg ubevisst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år som nylig har fått min første sexpartner, en som er 10 år eldre enn meg. Sexen vår er fantastisk! Vi er nesten naboer og har derfor mulighet til å møtes ofte.

Som person er jeg veldig uttykksfull og sprudlende, samtidig litt sjenert. Det "gjenspeiler" seg i senga vil jeg tro. Jeg blir lett høylytt og vrir meg av "ingen ting". Det skal ikke mer til enn at han kysser meg på halsen og fingrer meg. Jeg kommer ikke av bare det, men jeg blir veldig oppgiret og har så vanvittig lyst på han. Han lurte på om jeg faket da han aldri hadde vært borti noe liknende.. De han har hatt sex med tidligere opptrer kun sånn når de får orgasme. Det skal veldig lite til før jeg begynner å lage små stønnelyder. Det kommer av stemningen og hvilken følelse jeg har. Jeg føler bare at jeg har så utrolig lyst til at han skal knulle meg hardt samtidig som jeg blir utålmodig. Altså jeg reagerer ikke på den måten kun basert på hva han gjør med meg, men helheten blir en vanvittig spenning i meg. I tillegg til dette er jeg ikke helt "tilstede" når vi har sex. Jeg blir litt "borte" og kan for eksempel ikke huske at jeg dro han i håret..

Noen som har vært borti noe liknende? Jeg faker altså ikke med vilje...

Anonymkode: 51bb7...449

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente på 20 år som nylig har fått min første sexpartner, en som er 10 år eldre enn meg. Sexen vår er fantastisk! Vi er nesten naboer og har derfor mulighet til å møtes ofte.

Som person er jeg veldig uttykksfull og sprudlende, samtidig litt sjenert. Det "gjenspeiler" seg i senga vil jeg tro. Jeg blir lett høylytt og vrir meg av "ingen ting". Det skal ikke mer til enn at han kysser meg på halsen og fingrer meg. Jeg kommer ikke av bare det, men jeg blir veldig oppgiret og har så vanvittig lyst på han. Han lurte på om jeg faket da han aldri hadde vært borti noe liknende.. De han har hatt sex med tidligere opptrer kun sånn når de får orgasme. Det skal veldig lite til før jeg begynner å lage små stønnelyder. Det kommer av stemningen og hvilken følelse jeg har. Jeg føler bare at jeg har så utrolig lyst til at han skal knulle meg hardt samtidig som jeg blir utålmodig. Altså jeg reagerer ikke på den måten kun basert på hva han gjør med meg, men helheten blir en vanvittig spenning i meg. I tillegg til dette er jeg ikke helt "tilstede" når vi har sex. Jeg blir litt "borte" og kan for eksempel ikke huske at jeg dro han i håret..

Noen som har vært borti noe liknende? Jeg faker altså ikke med vilje...

Anonymkode: 51bb7...449

Du faser ikke, du er bare utrolig kåt å lar stemningen å det deilige som skjer med deg dra deg med å får kroppen til å vri seg ukontrollert, samme med stønninga disse. 

Har det sånn selv, stønner å skriker å skjelver å rister med en gang. Jeg hyler høyt når jeg får orgasme

Anonymkode: 18d59...87a

• Liker 2
Skrevet

Vær glad at du har så høy nytelse istedet 😊

Mange har jo problemer med å få orgasme, så lev livet, eller ring meg hvis det blir et problem for han :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det du beskriver er jo en drømmesituasjon, både for deg og partneren din. Så lenge din reaksjon er spontan og ekte, er det vel kun positivt. Jeg kan virkelig ikke forestille meg at han ønsker du var mere stille og "dau" i senga. Om han har litt erfaring, har han helt sikkert vært borti den sorten damer også, og lengter neppe tilbake.  

Du får bare gi han beskjed om at sånn er det å elske med en sexgudinne :) 

Skrevet

Dette er jo ikke faking.... Det er ren nytelse. 

Har det på samme måten.... Skal lite til før jeg lager mye  lyd og vrir meg... Alt annet forsvinner.... 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er som deg.

Jeg elsker sex, har aldri opplevd å få for mye. Og har faktisk tenkt samme tanken som deg. Men så har jeg slått det fra meg igjen, for menn elsker at man nyter, lengter etter han, forsyner seg av ham, lar seg bruke av han, gjør alt for å tilfredsstille ham og seg selv! Man viser at man har det godt og gøy. 

Har bare fått positive tilbakemeldinger 😊

Fortsett å kos deg! 

(Åååh, savner å ha sex. Du er virkelig heldig som har en partner!)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...