AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg får omtrent 63% hjernedøde svar i tråder jeg starter, mon tro hva som gjør at KG tiltrekker seg dumme mennesker? Sitter for mye med data så hjernen dør litt etter litt? HVA er det med Kvinneguiden som tiltrekker seg idioter? Jeg nevner ikke nick (vel, det er en overvekt av AB, men enkelte brukere skriver konsekvent idiotiske svar og starter idiotiske tråder! Men nevner ikke nick ) Anonymkode: 3c5fb...a0d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 (endret) Fra DN i dag + artikkel: «Menn oppgir i langt større grad at de følger med i nyhetsbildet enn kvinner» Omtrent én av ti voksne nordmenn er å betrakte som «nyhetsunnvikere». Anonymkode: 10f1b...52c - Ryddet for brudd på opphavsretten. Tekola, admin. Endret 27. juli 2016 av Tekola 1
Gjest Aye Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Hvorfor er det så mange dumme mennesker i verden? For lite oppdragelse? Født sånn? For mye rus og alkohol? En trang til å leke bedreviter? Ikke godt å si du.
Gjest Aye Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Forresten.. er jeg en av de her dumme som skriver under nick?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 4 minutter siden, Aye skrev: Hvorfor er det så mange dumme mennesker i verden? For lite oppdragelse? Født sånn? For mye rus og alkohol? En trang til å leke bedreviter? Ikke godt å si du. Jeg tror det er for mye data. Anonymkode: 3c5fb...a0d
Gjest Aye Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er for mye data. Anonymkode: 3c5fb...a0d Tvilsomt. Man blir mye dummere av andre ting. Som f.eks oppdragelsen, alkohol, rus etc.. Noen er bare født sånn. Jeg f.eks sitter ikke så mye med data men jeg ruset meg tidligere. Drikker en del. Har vel ikke så mange hjerneceller igjen. Ellers prøver jeg å ikke komme med for mye dumt.
Gjest Spiderman Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får omtrent 63% hjernedøde svar i tråder jeg starter, mon tro hva som gjør at KG tiltrekker seg dumme mennesker? Sitter for mye med data så hjernen dør litt etter litt? HVA er det med Kvinneguiden som tiltrekker seg idioter? Jeg nevner ikke nick (vel, det er en overvekt av AB, men enkelte brukere skriver konsekvent idiotiske svar og starter idiotiske tråder! Men nevner ikke nick ) Anonymkode: 3c5fb...a0d Send meg PM hvis du vil at jeg skal trøste deg.
applestories Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Vi har vel ikke noe bedre å gjøre på, og liker veldig godt å si hva vi mener om ting.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. juli 2016 #10 Skrevet 26. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får omtrent 63% hjernedøde svar i tråder jeg starter, mon tro hva som gjør at KG tiltrekker seg dumme mennesker? Sitter for mye med data så hjernen dør litt etter litt? HVA er det med Kvinneguiden som tiltrekker seg idioter? Jeg nevner ikke nick (vel, det er en overvekt av AB, men enkelte brukere skriver konsekvent idiotiske svar og starter idiotiske tråder! Men nevner ikke nick ) Anonymkode: 3c5fb...a0d En idiot klager over at folk er idioter. Lurer på om du er i stand til å se ironien. Og før du sier noe ja jeg er en idiot akkurat som 100% av alle mennesker som eksister, har eksistert og kommer til å eksistere.
Gjest Tekola Skrevet 27. juli 2016 #11 Skrevet 27. juli 2016 Ryddet for brudd på opphavsretten, brukerdebatt og personangrep, samt svar til dette. Tekola, admin.
FayFerner Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 Fordi mensaklubben har eget forum kanskje? Du kan sikkert opprette deg en brukerkonto der
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #13 Skrevet 27. juli 2016 Tviler på at kg er et samlingssted for dumme mennesker, det er vel heller det at noen filter blir borte når man har mulighet til å komme med synspunkt og meninger uten å måtte stå for det. På en forskrudd måte kan man kanskje si at det er de intelligente menneskene som ytrer seg anonymt her. Tenk bare hvor mange som kommer med pinlige og ville meninger under fullt navn i kommentarfeltene til nettavisene på facebook osv. På kg har vi i hvert fall skamvettAnonymkode: 70155...28e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #14 Skrevet 27. juli 2016 Det er veldig irriterende med folk som oppretter helt ÅPENBARE tulle-tråder, som helt tydelig bare er troll! I tillegg er det veldig irriterende med folk som svarer (og engasjerer seg veldig) i alle mulige slags idiotiske tulle-tråder. I alle fall når det burde være åpenbart for alle og enhver at trådene bare er troll. Da ville det jo vært best om de aller mest dumme trådene bare blir glemt. Men det blir jo ganske vanskelig da når, så mange idioter tar seg tid til å skrive i slike idiotiske og latterlige tråder. Anonymkode: 3b433...e35
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. juli 2016 #15 Skrevet 27. juli 2016 (endret) Den 26/07/2016 at 18.37, AnonymBruker skrev: Jeg får omtrent 63% hjernedøde svar i tråder jeg starter, mon tro hva som gjør at KG tiltrekker seg dumme mennesker? Sitter for mye med data så hjernen dør litt etter litt? HVA er det med Kvinneguiden som tiltrekker seg idioter? Jeg nevner ikke nick (vel, det er en overvekt av AB, men enkelte brukere skriver konsekvent idiotiske svar og starter idiotiske tråder! Men nevner ikke nick ) Anonymkode: 3c5fb...a0d Selvmotsigelse da hjernedøde ikke ville kunne gitt deg et svar og hvordan du da kan regne deg frem til et prosentsvar som gir 63 og der 0 er i selve ligningen, ja det er utenfor min fattevne. Den mattestykket må du vise meg. Har du hørt om ordtaket "som man spør, så får man svar"? Endret 27. juli 2016 av 2Bhonest
fuglekvitter__ Skrevet 28. juli 2016 #16 Skrevet 28. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig irriterende med folk som oppretter helt ÅPENBARE tulle-tråder, som helt tydelig bare er troll! Anonymkode: 3b433...e35 Ja, men dem kan man rapportere, men ja det er skikkelig irriiterende egentlig. 1
Maleficenta Skrevet 28. juli 2016 #17 Skrevet 28. juli 2016 Den 26.7.2016 at 19.13, Aye skrev: Hvorfor er det så mange dumme mennesker i verden? For lite oppdragelse? Født sånn? For mye rus og alkohol? En trang til å leke bedreviter? Ikke godt å si du. Ts har et poeng da... 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #19 Skrevet 30. juli 2016 Manglende selvbevissthet og selvinnsikt, tror jeg. Manglende evne til å se og forstå seg selv utenfra. Misunner dem litt, har mang en gang tenkt for meg selv at "jeg skulle ønske jeg var så dum at jeg ikke selv forstod hvor dum jeg var". De gale har det godt etc, eller i denne sammenheng: De dumme har det godt. Anonymkode: 36347...698
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #20 Skrevet 30. juli 2016 Den 27.7.2016 at 23.54, 2Bhonest skrev: Selvmotsigelse da hjernedøde ikke ville kunne gitt deg et svar og hvordan du da kan regne deg frem til et prosentsvar som gir 63 og der 0 er i selve ligningen, ja det er utenfor min fattevne. Den mattestykket må du vise meg. Har du hørt om ordtaket "som man spør, så får man svar"? Huh? Den forstod jeg ikke, spørsmålet var da ikke rettet først og fremst til de hjernedøde? Mulig jeg tolket det feil. Anonymkode: 36347...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå