Gå til innhold

Litt spørsmål om veiing og fett i kroppen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør man veie seg på morgningen eller kvelden? 

Hvor mange kg fett er det vanlig å ha i kroppen? Jeg har 8,3kg og syns det er fryktelig mye... 

Anonymkode: 8cf6a...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?? 

Skrevet

Du bør veie deg om morgenen etter at du har tisset. Det er den sikreste måten å veie seg på da du har kvittet deg med vann, og ligget stille de siste timene.

8,3kg fett er ikke mye på en voksen kropp. Men hvordan vet du at du har 8,3kg?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Du bør veie deg om morgenen etter at du har tisset. Det er den sikreste måten å veie seg på da du har kvittet deg med vann, og ligget stille de siste timene.

8,3kg fett er ikke mye på en voksen kropp. Men hvordan vet du at du har 8,3kg?

Ok. Men når jeg våkner er magen relativt flat, men etter frokost er den gedigen... Hva betyr det? 

Syns det er mye. Veid meg hos helsepersonell. 

Skrevet

Den er ikke gedigen, den er bare full av mat 😄

Øv deg på å holde inn magen. Legg deg i planken på gulvet og trekk magen inn så lenge du klarer. Da styrker du bukveggen og får en flatere look. 

8,3kg høres mye ut, men det er fordelt på en hel kropp, og det er ikke spesielt mye.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Den er ikke gedigen, den er bare full av mat 😄

Øv deg på å holde inn magen. Legg deg i planken på gulvet og trekk magen inn så lenge du klarer. Da styrker du bukveggen og får en flatere look. 

8,3kg høres mye ut, men det er fordelt på en hel kropp, og det er ikke spesielt mye.

Ser ut som jeg er høygravid.. Og det fortsetter utover dagen. 

Skrevet

@Edain, du har fått SÅ mange tilbakemeldinger om at dette absolutt ikke er mye. Du har hengt deg opp i noe helt uviktig her i livet sammenlignet med så mye annet du heller kan fokusere på. Vær heller takknemlig for at du har en kropp som fungerer; spesielt når du er så langt i fra overvektig som man kommer.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...