makkapakka Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 det står noe om at at når man går inn i hundedagene 23 juli til 23 august så blir hundene mer tullete og aggressive, er det bare tull eller har du merket det?
Skywise Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Har ikke merket noe på egne, men har uansett en ganske sterk tro på at dette bare er tull. Fra et biologisk perspektiv er det ikke noe unormalt som skjer i kroppen på hundene denne perioden, som kunne tilsi at det er noe hold i det.
Gjest FarDareisMai Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Tror det er hundedager hos meg hele året, jeg. Bikkjene her er kronisk sprø og jeg har helt glemt hvordan normale hunder oppfører seg. Eller kanskje det er alle andres hunder som er gale og mine helt normale.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Snakker dere om båndtvang? Anonymkode: 6dbad...cee
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Hundedagene har ingenting med hunder å gjør.http://no.wikipedia.org/wiki/Hundedagene
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Dette har jeg aldri hørt om, men har de siste to dagene irritert meg stort over egen rottweiler...! Han stresser avgårde på tur og glemmer det vi går tur for. Bare løper avgårde og drar meg med, gjør ikke sitt nødige. Når vi kommer inn så er det ikke lenge til han må ut igjen fordi han naturligvis må gjøre fra seg. Så er det samme regla igjen... Tenkte kanskje en hund i nabolaget har løpetid, men han har aldri vært så ille før, som jeg kan huske hvertfall! Haha, kanskje det er noe i det gitt. Anonymkode: 299df...0cb
Turbofaen Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Hundedagene er forbundet med flere fluer og innsekter, samt at sår leger saktere. Begge deler er jo plagsomt i seg selv også for hunder. Men tenk i kombinasjon, det har nok drevet mange hunder til vanvidd.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Hundedagene har ingenting med hunder å gjør.http://no.wikipedia.org/wiki/Hundedagene Sitat fra siden du viser til: " Det heter seg også at hunder har lett for å bli ville og gale" Så det har jo faktisk noe med hunder å gjøre. Anonymkode: 299df...0cb
makkapakka Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sitat fra siden du viser til: " Det heter seg også at hunder har lett for å bli ville og gale" Så det har jo faktisk noe med hunder å gjøre. Anonymkode: 299df...0cb nettopp det var det jeg også såg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå