Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Vinterdepresjon er et velkjent folkelig begrep. Men hva med sommerdepresjon? Sommeren er en tid hvor mange drar på ferie, er sammen med kjernefamilien, har fri og lever i sus og dus. Litt inspirert av Jokke og Valentinerne sin "Her kommer vinteren", noen tråder her på KG og synet av urovekkende mange rusa mennesker ute på byen - ledet meg over i disse tanker. Kjør debatt!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Jeg føler meg ofte litt nedfor om sommeren, spesielt som nå da jeg er i byen. Det er litt samme følelsen jeg får rundt nyttårsaften der det er et visst press for at alt skal være så moro og fantastisk, og det er tiden for å være sosial og nyte at man er ung. Bortsett fra at det er ikke en kveld, det er mange. Anonymkode: c6973...238
ajarRun Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Hvorfor i allverden postet du denne i vennskap og sosiale relasjoner? Ferier er for meg helt grusomt, jeg tror alltid at å reise bort vil gjøre meg lykkelig og fornøyd men egentlig funker det aldri. Å drikke fungerer bare så lenge, og så blir jeg lei. Jeg tror nok det er mange som ikke liker ferier av forskjellige grunner, sommerferien er lang for studenter og sånt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 3 timer siden, amativeReflection skrev: Hvorfor i allverden postet du denne i vennskap og sosiale relasjoner? Ferier er for meg helt grusomt, jeg tror alltid at å reise bort vil gjøre meg lykkelig og fornøyd men egentlig funker det aldri. Å drikke fungerer bare så lenge, og så blir jeg lei. Jeg tror nok det er mange som ikke liker ferier av forskjellige grunner, sommerferien er lang for studenter og sånt. Samme her. Bestilt tur til Hellas imrg, alene. Gruer meg og angrer på at jeg skal dra. Heller lyst å sitte hjemme og gjemme meg for verden. Føler meg som en taper. Anonymkode: 09748...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå