søndagsengel? Skrevet 17. november 2004 #21 Skrevet 17. november 2004 hvilken str. bestillte du i eur og us? er usikker på om jeg har riktig.. er såå mange forskjellige tabeller og opplysninger Jeg bestilte str 7, som skal tilsvare str 38 her hjemme (visste ikke at det er mange forskjellige tabeller og opplysninger, da :-? ). Bruker vanligvis 38 eller mindra, aldri større. Men tenkte at det er bedre at de er litt for store enn litt for små!! Så det blir spennende å prøve! De kan byttes innen 30 dager.
Annie78 Skrevet 17. november 2004 #22 Skrevet 17. november 2004 Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må skrive i ruten "postal codes" på bestillingen på disse skoene? Postnummer eller en slags kode for Norge? Eller ingenting? Hvilken farge har du/dere bestilt?
Cathie Skrevet 18. november 2004 Forfatter #23 Skrevet 18. november 2004 fikk mine i dag... de var for små hvis noen vil ha sånne sko så ta gjerne kontakt med meg...De er str 37ca tror jeg 37 1/2 kanskje..
søndagsengel? Skrevet 18. november 2004 #24 Skrevet 18. november 2004 Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må skrive i ruten "postal codes" på bestillingen på disse skoene? Postnummer eller en slags kode for Norge? Eller ingenting? Hvilken farge har du/dere bestilt? Det er postnummeret ditt som skal stå i den ruten. Jeg bestilte ivory, samme farge som kjolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå