Gå til innhold

Har noen sett skoene mine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine de var :)

Kan ikke hjelpe deg desverre.........

Skrevet

forhandleren selger bare til usa, hadde håpet at noen hadde sett noen lignende her i landet :(

Skrevet

om det virkelig er sånne sko du vil ha så går det ann å skaffe sånn videresendings adresse i usa..

Gjest Ingjerd
Skrevet
forhandleren selger bare til usa, hadde håpet at noen hadde sett noen lignende her i landet :(

Kan du ikke høre med noen norske forhandlere da? Kan hende du får hjelp i Norge også :wink:

Av og til er jo kolleksjonen større enn det de tar inn eller selger i nettbutikk.

Lykke til :)

Skrevet

wohooo! Jeg fikk fabrikken til å sende rett til meg! Så snille var de :) Nå håper jeg bare de passer da :wink:

Skrevet

Det var kjempebra!

Utrolig bra service!

Skrevet

bridalshoes.com sender til Norge, jeg bestilte ihvertfall mine derifra.

Skrevet

hvor mye betalte du i frakt? Bridesave skulle nemlig ha 1000 kr i frakt!! (Skoene derimot kosta 220,-)

Skrevet
wohooo! Jeg fikk fabrikken til å sende rett til meg! Så snille var de :) Nå håper jeg bare de passer da :wink:

Har du prøvd skoene, og var det "normal størrelse" på dem? Vil bestille jeg også, greit å vite om jeg skal opp eller ned en størrelse...

Skrevet

Åh, de var skikkelig søte! Mon tro om de finnes i sort (og som passer til mine små føtter)?

Tror de har dem i brudepikestørrelse, så du finner sikkert noe som passer :ler: De finnes visst ikke i svart, men kan sikkert farges!??

Skrevet

Tror de har dem i brudepikestørrelse, så du finner sikkert noe som passer :ler: De finnes visst ikke i svart, men kan sikkert farges!??

Åh, men det gidder jeg ikke. :tunge1:

Skrevet

Hvordan fikk du dem til å sende dem til deg?Skrev du bare mail?Vil også ha sånne sko........ :roll:

Skrevet

hvor mye betaler du i frakt

Skrevet

Betaler $15 i frakt. med den kursen som er nå blir vel det ca 105 kr.

Skrevet

hvilken str. bestillte du i eur og us? er usikker på om jeg har riktig.. er såå mange forskjellige tabeller og opplysninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...