Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen i dag, men den har ikke kommet. Kan jeg ta hvilken som helst test når som helst på dagen? Tenker mest på om jeg burde ta en som er mer følsom enn andre, eller om det ikke spiller noen rolle siden det er i dag jeg skulle hatt mens. Tok en fra RFSU på lørdag, men ikke med morgenurin og den var negativ. 

Anonymkode: a1186...c85

Videoannonse
Annonse
Gjest Chroma
Skrevet

Alle tester kan taes fra dagen man skulle hatt mensen. Det sikreste skal vel være å ta med morgenurin, men du kan jo prøve å ta en i løpet av dagen. :)

På lørdag kan det nok ha vært for tidlig å teste.

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Chroma skrev:

Alle tester kan taes fra dagen man skulle hatt mensen. Det sikreste skal vel være å ta med morgenurin, men du kan jo prøve å ta en i løpet av dagen. :)

På lørdag kan det nok ha vært for tidlig å teste.

Da kjøper jeg en etterpå og tar i kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig jeg nå 😊 

Anonymkode: 70a5c...31b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den ble negativ, men fortsatt ingen mensen! På alle de årene jeg har hatt mensen har den aldri vært forsinket, så skjønner ingenting:(

AnonymBruker
Skrevet

Ta en ny i morgentidlig 😊

Anonymkode: 70a5c...31b

• Liker 1
Skrevet

Ved min forrige graviditet testet jeg positivt både på morgenurin og utpå dagen(etter å ha vært på apoteket og kjøpt to tester til!). Og dette var 13-14 dpo. Men det er varierende hvor tidlig man produserer så mye hcg at det slår ut på testene. Så hang in there! :) 

Gjest Chroma
Skrevet

Prøv igjen om noen dager hvis mensen ikke er kommet :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det to??????

image.png

image.png

Skrevet
Den 26. juli 2016 at 13.37, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle hatt mensen i dag, men den har ikke kommet. Kan jeg ta hvilken som helst test når som helst på dagen? Tenker mest på om jeg burde ta en som er mer følsom enn andre, eller om det ikke spiller noen rolle siden det er i dag jeg skulle hatt mens. Tok en fra RFSU på lørdag, men ikke med morgenurin og den var negativ. 

Er som å lese om meg selv, kan stille klokken etter mensen. Meen idag er den ikke kommet, tatt test -negativ.men etter 5 min kommer skyggestreken tydeligt frem..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det to??????

image.png

image.png

Oiii, den ser jo positiv ut. Gjør den ikke? Ta en ny en i morgen da ☺️

Anonymkode: e53dc...396

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oiii, den ser jo positiv ut. Gjør den ikke? Ta en ny en i morgen da ☺️

Jo, mener det jeg og!! Kjøpt med en ekstra og tar på morgenurin. Er 2 dager over i morgen, så burde vel få eksakt svar i morgen:) Så spent!!!

Skrevet

Nja, det er ikkje to med mine auge.... men prøv igjen;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, mener det jeg og!! Kjøpt med en ekstra og tar på morgenurin. Er 2 dager over i morgen, så burde vel få eksakt svar i morgen:) Så spent!!!

Ohh, spennende! Jeg skal teste om en ukes tid. Håper på to streker jeg å!!! Men, ta testen på nytt i morgen tidlig da. For meg ser den positiv ut. Kanskje vente bittelitt med å gratulere til du vet det for sikkert 😊 Spennende-spennende! 

Skrevet

Jeg ser to! :laugh: Ja prøv en ny i morgen du! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ohh, spennende! Jeg skal teste om en ukes tid. Håper på to streker jeg å!!! Men, ta testen på nytt i morgen tidlig da. For meg ser den positiv ut. Kanskje vente bittelitt med å gratulere til du vet det for sikkert 😊 Spennende-spennende! 

Hvor mange dpo er du forresten?? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dpo er du forresten?? 

Skulle hatt mensen i går :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser to jeg og, men vet ikke om det er bare fordi jeg vil :P Lykke til når du skal teste:) Poster bilde av ny test i morgen tidlig.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, ispinne skrev:

Jeg ser to! :laugh: Ja prøv en ny i morgen du! 

Bra det ikke bare er meg:p 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...