GadgetGirl Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Har nå vært prøver i ett år! Syntes det har gått fort! Uke 48 begynner vi med utredning, tror vi går en spennende tid i møte! Måtte bare si det til noen!
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Det gjør dere!! Om 1 1/2 mnd har vi vært prøvere i 3 år.... tiden går ganske raskt når en først kommer igang med utredning!! Lykke til Gadgetgirl! Håper det lykkes for dere raskt!!
cappocino Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Åj så spennende tid Gadget Ikke lenge til du kan ha en liten krabat i magen
GadgetGirl Skrevet 11. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2004 Tusen takk for lykkeønskninger Madden og Cappo, det er så hyggelig å være her inne! :bukke: Angrer litt på at jeg stengte dagboka mi, så dere skal ikke se bort i fra at det kommer flere "utbrudd" fra meg på denne siden. Er det flere som akkurat har begynnt med utredning, eller står på trappene til å gjøre det er jeg interessert i all informasjon.
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 Psst: Du kan jo starte ny dagbok..? Lykke til med utredning!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå