Beccy87 Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Ja tittelen sier vel det hele. Har hørt litt på Tussvik og Tønne sin podcast og fått med meg at de refererer til mennene sine som Gullkuk og Tåkefyrsten. Gullkuken kommer vist av at Martin er relativt velutstyrt, men hvorfor Tåkefyrst?
Basilen Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Han utrykker seg ofte uklart og snakker rundt ting typisk tåkefyrste. 1
mininirime Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 (endret) Det er ganske lenge siden de fant på de kallenavnene, men jeg mener at hun sammenlignet kyrre med morten harket på et tidspunkt. At han var den originale tåkefyrsten? Han er jo rimelig unnvikende i språket...Om man hører på første årgang så dukker det vel opp Endret 26. juli 2016 av mininirime Skriveleif 1
Scherbatsky Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 8 timer siden, mininirime skrev: Det er ganske lenge siden de fant på de kallenavnene, men jeg mener at hun sammenlignet kyrre med morten harket på et tidspunkt. At han var den originale tåkefyrsten? Han er jo rimelig unnvikende i språket...Om man hører på første årgang så dukker det vel opp Thodesen, Gahr Støre eller Giske er vel første-fyrster i følge T&T. En tåkefyrst er en fyr som har tendens til å snakke litt svada, unngå dype samtaler, og rett og slett er litt passiv. Føles ihvertfall som om det er det de legger i det. 2
Gjest Sly Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 10 timer siden, Scherbatsky skrev: Thodesen, Gahr Støre eller Giske er vel første-fyrster i følge T&T. En tåkefyrst er en fyr som har tendens til å snakke litt svada, unngå dype samtaler, og rett og slett er litt passiv. Føles ihvertfall som om det er det de legger i det. En tåkefyrste.
Anbefalte innlegg