Gå til innhold

Ditt beste tips til en stram og fresh kropp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter gode tips ifm trening/kosthold. 

Foreløpig gjør jeg følgende: 

- Demper søtsug med hjemmelaget fun-light-is

- Spiser ferdig porsjonert havregrøt til frokost (har en lei tendens til å ta mer en jeg skal om jeg tar fra stor pakke). 

- Drikker mye vann, særlig før måltid for å 'fylle' magen. 

Hva er ditt beste tips? 

Anonymkode: 02900...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du slanke deg, eller bygge muskler?

jeg har bøttevis med tips til begge deler 😄

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Slanke meg 😊

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, kom på to til! 

- Grønn te

- Ikke spise etter kl 20:00

ts 😊

Skrevet

Styrketrening, periodisk faste, frukt og grønt.

Skrevet

Mitt aller beste tips er å spise massevis av forskjellige grønnsaker om du skal ned i vekt. For da er du alltid full i magen på lite kalorier. Drikk 3-4 liter vann daglig, og mer om du trener. Kvarg, propud, skyr, cottage cheese, og kesam er alle gode kilder til protein som gjør deg god og mett og hindrer muskelsvinn i slankeprosessen. 

Heng også opp post-its på kjøleskapet med påminnelser om hvorfor du slanker deg. Skriv på speilet ditt med whiteboard-tusj forskjellige motivasjonssitater.

Husk at målet er ikke noe endelig. Målet er fremgang.

Hvorfor spiser du ikke etter klokka 20? Blir du ikke da veldig sulten til frokost? Jeg spiser annenhver time om jeg skal slanke meg eller legge på meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cyrus skrev:

Hva er dine beste tips for å bygge muskler da? (spinkel jente på 25) 

Anonymkode: ecf90...89b

Skrevet

-Massevis av vann. Selv pleier jeg å kjøpe inn zeroh sitronsaft eller sitronvann på pose og drikke dette om morgenen bare for å få en god start på dagen

-Grønne grønnsaker og massevis av frukt

-Spis sakte slik at du føler metthetsfølelsen før du forsyner deg på nytt

-Vær i fysisk aktivitet. Trenger ikke nødvendigvis å være trening, men å henge opp klær, klippe gresset, handle inn mat, lufte hunden, støvsuge, gå rundt i byen, osv. 

-Vær fornøyd med deg selv og finn motivasjon til å fortsette med de gode vanene 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av poppy
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Mitt aller beste tips er å spise massevis av forskjellige grønnsaker om du skal ned i vekt. For da er du alltid full i magen på lite kalorier. Drikk 3-4 liter vann daglig, og mer om du trener. Kvarg, propud, skyr, cottage cheese, og kesam er alle gode kilder til protein som gjør deg god og mett og hindrer muskelsvinn i slankeprosessen. 

Heng også opp post-its på kjøleskapet med påminnelser om hvorfor du slanker deg. Skriv på speilet ditt med whiteboard-tusj forskjellige motivasjonssitater.

Hvorfor spiser du ikke etter klokka 20? Blir du ikke da veldig sulten til frokost? Jeg spiser annenhver time om jeg skal slanke meg eller legge på meg.

Nå kupper jeg kanskje tråden, men siden du har litt peiling kunne du kanskje kommet med noen tips til de som vil bygge muskler også? 😇  Beklager om jeg er for frekk her😉

Anonymkode: 7b5fa...4e5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dine beste tips for å bygge muskler da? (spinkel jente på 25) 

Anonymkode: ecf90...89b

Hvis du ikke har noen erfaring med trening så kan du Google SL 5×5. Det er supert for nybegynnere. 

Også må du spise mye. Og da mener jeg MYE. Ikke til du er mett og ikke har lyst på mer mat, men MYE!!! Altså en hel jævla shitload med mat.

Mange spirrevipper sier at de ikke "klarer" å legge på seg, samtidig som de takker for maten mens det fortsatt ligger mat på tallerkenen. 

Når man skal legge på seg har man 3 mulige utfall:

1. Du spiser til du kaster opp

2. Du spiser for lite

3. Du legger på deg

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Cyrus skrev:

Takk for mange gode tips! 😊😊

Ang klokkeslettet så tenker jeg at jo mindre spisevindu, jo større måltider. Det går fint for meg å ikke spise etter kl 20.00. Legger meg ca 22-23 😊 Drikker sukkerfri brus og spiser hjemmelaget ispinner etter kl 20:00 😉😊

ts 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, poppy skrev:

Jeg har et lite tips, jeg hadde et eksperiment hvor jeg spiste vegansk i en uke, altså kuttet ut kjøtt og melkeprodukter. Det gikk kjempefint, og oppdaget masse ny god mat, men herregud, jeg har faktisk aldri sett bedre ut heller!! Magen var flat fra morgen til kveld, og jeg følte meg generelt mye lettere i kroppen! Jeg gjør det ikke nå lengre da, holdt 1,5 uke, synes det er vanskelig med tanke på det sosiale og det og skulle være med andre når du ikke kan spise vanlige ting. Men tenkte jeg skulle gjøre det et par uker før jeg reiser til syden kanskje :) og jeg gikk ned 4 kg på en uke, og jeg spiste masse mat!! 

Takk for tips! 

Selv er jeg pesketarianer (fisk men ikke kjøtt). Har et ønske om et vegansk-kosthold, men synes det er så vanskelig. Det er lett å unngå kjøtt, men ost, egg og melk..😭😭😭

ts

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Fredsmegleren skrev:

-Massevis av vann. Selv pleier jeg å kjøpe inn zeroh sitronsaft eller sitronvann på pose og drikke dette om morgenen bare for å få en god start på dagen

-Grønne grønnsaker og massevis av frukt

-Spis sakte slik at du føler metthetsfølelsen før du forsyner deg på nytt

-Vær i fysisk aktivitet. Trenger ikke nødvendigvis å være trening, men å henge opp klær, klippe gresset, handle inn mat, lufte hunden, støvsuge, gå rundt i byen, osv. 

-Vær fornøyd med deg selv og finn motivasjon til å fortsette med de gode vanene 

Takk ❤️

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...