Gjest Miranda12 Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 (endret) jj Endret 26. juli 2016 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ville fortalt det til de som spurte. Jeg ville hatt full forståelse om det var jeg som arrangerte og fikk oppgitt dette som årsak. Dersom det ikke var gitt noen årsak, ville jeg bare ansett det som "typisk drama". Du burde jo kunne opprettholde vennskap med de andre, men da er de nødt til å vite om dette så de kan "arrangere" det slik. Anonymkode: 3aaca...848 2
Glitnir Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Synes vel egentlig ikke den som spør er så ubetenksom når spørsmålet går i retning av hvorfor du og den tidligere venninnen ikke prater sammen. Det er da et helt naturlig spørsmål å spørre når dere er en gjeng, og to stk plutselig ikke forholder seg til hverandre lengre. Ville fortalt sannheten. Vil du ikke det er det selvsagt greit, men har full forståelse for at de andre stusser. 3
Gjest Miranda12 Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 (endret) 40 minutter siden, Glitnir skrev: Synes vel egentlig ikke den som spør er så ubetenksom når spørsmålet går i retning av hvorfor du og den tidligere venninnen ikke prater sammen. Det er da et helt naturlig spørsmål å spørre når dere er en gjeng, og to stk plutselig ikke forholder seg til hverandre lengre. Ville fortalt sannheten. Vil du ikke det er det selvsagt greit, men har full forståelse for at de andre stusser. Endret 26. juli 2016 av Miranda12
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 2 timer siden, Miranda12 skrev: Hva er poenget med å starte tråder hvis du skal bare slette slik? Vi får med oss problemstillingen for det... Selvom vi ikke ser svarene dine.. Anonymkode: ababb...61e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå