AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg lurte på hvordan man kan anmelde vold mellom to personer selv om man ikke var tilstede ved hendelsen? Saken er at min far alltid har vært verbalt stygg mot oss, spesielt min mor. Vi har på en måte bare levd med det og både min bror og jeg har tatt stor avstand fra han nå som vi har blitt eldre. Det hele toppet seg igår eller for et par timer siden når min mor kom hjem uten min far med spy på seg. Da hadde min far blitt så full at han hadde spydd, skjelt hun ut og deretter dratt hun i håret. Dette var siste dråpe for meg og jeg vil anmelde dette til politiet. Jeg var jo ikke der, så jeg aner ikke hvor det var eller om noen såg det, bare sånn ca. når det var. Er det noen som kan hjelpe? Anonymkode: 40dfb...3e2
Hjärtat Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Jeg foreslår at du ringer politiet, ikke nødnummer, men 02800, og hører hva de sier du skal gjøre? 2
candykiss Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Kjære deg, dette var trist lesing, hvor gammel er du? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 3 minutter siden, candykiss skrev: Kjære deg, dette var trist lesing, hvor gammel er du? Nå er jeg heldigvis blitt 24 år og voksen, men min bror er bare 16 og bor fortsatt hjemme. ts Anonymkode: 40dfb...3e2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 4 minutter siden, Hjärtat skrev: Jeg foreslår at du ringer politiet, ikke nødnummer, men 02800, og hører hva de sier du skal gjøre? Takk, dette skal jeg gjøre i morgen. Ts Anonymkode: 40dfb...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Merket nå at det virket som om jeg bor hjemme, men de er altså på besøk hos meg. Ikke at det spiller noe rolle egentlig, men bare til informasjon. ts Anonymkode: 40dfb...3e2
candykiss Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Ta kontakt med politiet å hør med de. Broren din kan også kontakte barnevernet. Moren din behøver også hjelp til å få slutt på denne mishandlingen å kan ta kontakt med krisesenteret i kommunen for hjelp og støtte. Pm meg om du vil ts😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå