AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Det høres veldig fælt ut, men ... Jeg har snakket en del med en fyr på en nettdatingside en god stund nå, hvor det meste av initiativet har kommet fra hans side. Han har vært hyggelig å prate med, og han har spurt en del ganger om vi skal møtes. Jeg har vært ærlig og sagt at jeg ikke føler meg klar for det, men nå tror jeg han virkelig begynner å bli utålmodig. En god stund nå har jeg ikke kjent noen kjemi, og jeg interesserer meg ikke mye for å møte han eller egentlig å snakke med han. Jeg vet at jeg kanskje burde gi det en sjanse, men jeg tror virkelig ikke at det vil hjelpe på kjemien. Hvordan kan jeg si det høflig til han? Jeg vil liksom ikke skrive "Du, jeg gidder ikke møte deg og tror ikke vi skal snakke sammen mer" eller noe sånt. Og er det for dumt å skrive "Jeg må si at jeg ikke føler noen spesiell kjemi her, så jeg tror ikke det er noe poeng i å møtes"? Huff, føler meg ganske slem. Anonymkode: 45179...d71
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Jævlig egoistisk av deg å gi han falsk håp og snakke med han når du aldri har vært interessert, men gjort det mer for "tidsfordriv", hvis jeg forstår deg riktig nå. Med det sagt så mener jeg at du skal være ærlig og direkte nå, slik at det ikke kan være noen misforståelser fra hans side. Ikke noe vits i å dra dette her lenger enn nødvendig. Ja, det vil suge for han, men bedre det enn at han faller for en som ikke er interessert i det hele tatt. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev: Jævlig egoistisk av deg å gi han falsk håp og snakke med han når du aldri har vært interessert, men gjort det mer for "tidsfordriv", hvis jeg forstår deg riktig nå. Med det sagt så mener jeg at du skal være ærlig og direkte nå, slik at det ikke kan være noen misforståelser fra hans side. Ikke noe vits i å dra dette her lenger enn nødvendig. Ja, det vil suge for han, men bedre det enn at han faller for en som ikke er interessert i det hele tatt. Lykke til. Jeg skjønner at jeg framstår som litt egoistisk her, men jeg har vært interessert, det er bare at etter å ha snakket sammen en stund har jeg innsett at kjemien ikke er der. Og jeg har jo aldri villet gi han falske forhåpninger da. Men takk for tipset Anonymkode: 45179...d71 2
fuglekvitter__ Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig fælt ut, men ... Jeg har snakket en del med en fyr på en nettdatingside en god stund nå, hvor det meste av initiativet har kommet fra hans side. Han har vært hyggelig å prate med, og han har spurt en del ganger om vi skal møtes. Jeg har vært ærlig og sagt at jeg ikke føler meg klar for det, men nå tror jeg han virkelig begynner å bli utålmodig. En god stund nå har jeg ikke kjent noen kjemi, og jeg interesserer meg ikke mye for å møte han eller egentlig å snakke med han. Jeg vet at jeg kanskje burde gi det en sjanse, men jeg tror virkelig ikke at det vil hjelpe på kjemien. Hvordan kan jeg si det høflig til han? Jeg vil liksom ikke skrive "Du, jeg gidder ikke møte deg og tror ikke vi skal snakke sammen mer" eller noe sånt. Og er det for dumt å skrive "Jeg må si at jeg ikke føler noen spesiell kjemi her, så jeg tror ikke det er noe poeng i å møtes"? Huff, føler meg ganske slem. Anonymkode: 45179...d71 Haha, kanskje han tar hevn og legger deg ut med en annen side på datingsiden og skriver masse tull? Nei, svar høfflig å si: "Beklager, men fyr nummer 4 er litt mer for meg" - bare ikke si hvem det er. Kan være en del skrullinger der ute sies det visst nok. Hvordan vet dere at dere har kjemi med noen dere bare ser på internett? Er det ikke best å bli kjent ordentlig før man vet alt det? Endret 25. juli 2016 av fuglekvinnen__
Gjest Svampe Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig fælt ut, men ... Jeg har snakket en del med en fyr på en nettdatingside en god stund nå, hvor det meste av initiativet har kommet fra hans side. Han har vært hyggelig å prate med, og han har spurt en del ganger om vi skal møtes. Jeg har vært ærlig og sagt at jeg ikke føler meg klar for det, men nå tror jeg han virkelig begynner å bli utålmodig. En god stund nå har jeg ikke kjent noen kjemi, og jeg interesserer meg ikke mye for å møte han eller egentlig å snakke med han. Jeg vet at jeg kanskje burde gi det en sjanse, men jeg tror virkelig ikke at det vil hjelpe på kjemien. Hvordan kan jeg si det høflig til han? Jeg vil liksom ikke skrive "Du, jeg gidder ikke møte deg og tror ikke vi skal snakke sammen mer" eller noe sånt. Og er det for dumt å skrive "Jeg må si at jeg ikke føler noen spesiell kjemi her, så jeg tror ikke det er noe poeng i å møtes"? Huff, føler meg ganske slem. Anonymkode: 45179...d71 Sett deg selv i hans posisjon. Hvis det var motsatt og han ikke ønsket å treffe deg pga. dårlig kjemi, hva ville du at han skulle ha sagt til deg?
Gjest PetterPanne Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 (endret) Bare si det som det er. Ærlighet er det enkleste. Tror han er voksen nok til å tåle det. Edit: hvor lenge har dere snakket sammen? Endret 26. juli 2016 av PetterPanne
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Den 26.7.2016 at 10.25, PetterPanne skrev: Bare si det som det er. Ærlighet er det enkleste. Tror han er voksen nok til å tåle det. Edit: hvor lenge har dere snakket sammen? Bortimot 10 mnd. Det viste seg at han heller ikke var så interessert lengre, så da var det jo heldigvis gjensidig. Anonymkode: 45179...d71
EvaLena Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Den 25. juli 2016 at 0.45, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at jeg framstår som litt egoistisk her, men jeg har vært interessert, det er bare at etter å ha snakket sammen en stund har jeg innsett at kjemien ikke er der. Og jeg har jo aldri villet gi han falske forhåpninger da. Men takk for tipset Anonymkode: 45179...d71 Litt egoist!!??! Syns du er kvalm jeg. Har du ingen interesse av noen, så sier du det så fort du merker det. Håper han finner en annen jente som ikke ser på han som tidsfordriv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Bedre at du sier det! Jeg har prata med en fyr en stund som virka veldig interessert og bare plutselig sluttet å svare. Veldig forvirrende og sårende. Da er det bedre at man bare sier det som det er Anonymkode: f641d...ef4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bortimot 10 mnd. Det viste seg at han heller ikke var så interessert lengre, så da var det jo heldigvis gjensidig. Anonymkode: 45179...d71 Hva faen feiler det folk som alltid skal holde andre på gress? Ikke vær så jævla narsissist a, meg meg meg. Anonymkode: b4f16...35c 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bortimot 10 mnd. Det viste seg at han heller ikke var så interessert lengre, så da var det jo heldigvis gjensidig. Anonymkode: 45179...d71 Spør av ren interesse, er du veldig opptatt av å få oppmerksomhet? Snakker med en unnvikende jente nå, og hun legger ut samme profilbilde flere ganger etc for å få flere likes. Virker så veldig selvopptatt. Bør jeg skygge banen? Anonymkode: 0d7e2...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå