AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Skal begynne å studere økonomi og administrasjon om noen uker, og ønsker gjerne å starte litt tidlig. Er det noen som har notater o.l som de kunne delt med meg? Gjerne noen tips også? Anonymkode: 29ded...ae8
Alvea Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Jeg har mye, men papirform. Send meg pm og om du bor i samme by kan du få
Alvea Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Kan sikkert få kjøpe oppgaveboken min + en del bøker for en billig penge om ønskelig også. Notatene er selvsagt gratis uansett om du vil kjøpe bok eller ikke. Notatene skal kastes uansett og jeg blir bare glad om de kan bli brukt i stedet
stavanger96 Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Alvea skrev: Kan sikkert få kjøpe oppgaveboken min + en del bøker for en billig penge om ønskelig også. Notatene er selvsagt gratis uansett om du vil kjøpe bok eller ikke. Notatene skal kastes uansett og jeg blir bare glad om de kan bli brukt i stedet Har sendt deg melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå