Gladius Veritatis Skrevet 3. august 2016 #41 Skrevet 3. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud.... Avla i synd???? Du må være klar over at du bare tror på dette fordi du har den oppveksten du har. Hadde du vært min søster/bror, ville du ikke trodd på det. Hvor "sant" er det da, når det meste er indoktrinert i deg? Anonymkode: b1dca...cc2 Du har rett i at oppveksten er ei viktig periode, ettersom born er lett påverkelege. Eg har lese at så mange som 90% som kjem til tru har vakse opp i ein kristen heim. Dette viser også kor viktig det er å drive kristent barnearbeid. Til det siste spørsmålet er eg usamd med deg - at noko er sant eller ikkje sant er fullstendig uavhengig av eventuell "indoktrinering". Eg vil også påpeike at ingen vert frelst på foreldra si tru. Ein kvar må ta eit personleg standpunkt om å gi livet sitt til Jesus. Eg kjem frå ein kristen heim, men levde nokre år i synd, før eg fann heim igjen til Jesus. Eg har erfart og opplevd ting sjølv, som gjer at eg er heilt sikker på at trua mi er sann. Det finst også mange vitnemål frå personar som har vorte frelst utan ein kristen oppvekst. Jesus er levande og meir enn død teori. Han er virksom enn idag. Eg håpar også du får eit møte med Jesus. Det er det beste livet! At vi er avla i synd er ei observerbar kjensgjerning. Berre sjå på to barn som kranglar i ei sandkasse. Vi har alle ein syndig og egoistisk natur, som kjem til uttrykk veldig tidleg.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #42 Skrevet 3. august 2016 6 timer siden, Gladius Veritatis skrev: Eg håpar også du får eit møte med Jesus. Det er det beste livet! At vi er avla i synd er ei observerbar kjensgjerning. Berre sjå på to barn som kranglar i ei sandkasse. Vi har alle ein syndig og egoistisk natur, som kjem til uttrykk veldig tidleg. Bare disse to tinga.... Hvorfor tror du at du har møtt Jesus og ikke jeg? Kan det ha noe med å gjøre at du gjerne vil tro at han finnes? Mens jeg ikke har møtt ham, fordi han faktisk ikke gjør det? De som ønsker å se bevis for spøkelser og åndenes makt, er jo nettopp de som opplever sånnr overnaturlige tng. De som tror på Allah, får jo stadig bevis på at Koranen stemmer. Og så videre.... Det siste du skriver, gir jo ingen mening. Barn som krangler i en sandkasse er da ikke syndige. Vi har ikke en syndig natur, men vi har et instinkt for at vi skal overleve, som alle andre dyr. Mennesker samarbeider også med flokken sin fordi det sikrer vår overlevelse, på lik linje med andre flokkdyr. Foreldrene dine burde vært kraftig irettesatt - det er hvertfall ikke noe snilt å innbille en stakkars unge at den er syndig og fæl! Anonymkode: b1dca...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå