Gjest Silje Skrevet 20. juli 2002 #1 Del Skrevet 20. juli 2002 Noen som har erfaringer fra dette, er man nesten garantert fortjeneste? Har en kamerat som er veldig giret på å melde meg på. Selv har han vært med i fjorten dager, og tjent nesten 20 000 NKR. Flere bekjente av meg har tjent flere tusen. Men jeg har avslått, fordi jeg har stilt meg noe negativ til slikt. Derfor ikke turt å spørre så mye om det. Er jo en start avgift på 1600 kroner. Men dette er sannelig fristende. Noen som kan gi meg en kort innføring i dette? Er dere med, og i såfall - hva er deres fortjeneste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. juli 2002 #2 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei Silje! Vi hadde en tråd om dette for ikke lenge siden. Tråden ble lukket, siden det er tvil om lovligheten av WGI. Nå for tiden er det en del om dette i media, og det er kommet krav om å få det stoppet. Jeg ville ikke hoppet på dette, det er veldig likt på pyramidespill, noe som er forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 20. juli 2002 #3 Del Skrevet 20. juli 2002 Sjekk denne linken: http://www.an.no/60/41/01/5.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 20. juli 2002 #4 Del Skrevet 20. juli 2002 Takk for svar, har uansett meldt meg på nå. Så får det briste eller bære. Beklager Hege, var ikke klar over at det har vært en liknende tråd tidligere. Du må bare lukke denne, om den strider mot reglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2002 #5 Del Skrevet 20. juli 2002 I følge linken til Cel. er det kun ulovlig å markedsføre dette, ikke selve deltagelsen, men jeg velger likevel å lukke denne tråden. @lfa (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg