Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 lurer på hvor mye en flaske redken shampo koster hos frisør??
Gjest Étoile Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Jeg har sett Redken shampo (300ml) for 225,- hos flere frisører.
Gjest Odense Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Jeg har sett Redken shampo (300ml) for 225' date='- hos flere frisører.[/quote'] Da er det dyrere på Sunnmøre...
Gjest Étoile Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 Mulig det. 225,- er ihvertfall prisen på de fleste typer Redken shampoer hos kjeder som f.ex Magic og Adam og Eva.
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Jeg har flere ganger kjøpt shampo and andre styling produkter på www.lookfantastic.com Mener at Redken shampoene der ligger på mellom 7-8£ (inkl. frakt)- og det er jo veldig mye billigere enn hos frisøren. Hvis en bestiller bare et el. to produker av gangen kommer en også under tollgrensen. 3-5 dager etter bestilling pleier varene å ligge å vente på meg i postkassen. Helt supert!
Carmen_ Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Jeg har flere ganger kjøpt shampo and andre styling produkter på www.lookfantastic.com Mener at Redken shampoene der ligger på mellom 7-8£ (inkl. frakt)- og det er jo veldig mye billigere enn hos frisøren. Hvis en bestiller bare et el. to produker av gangen kommer en også under tollgrensen. 3-5 dager etter bestilling pleier varene å ligge å vente på meg i postkassen. Helt supert! jeg liker LF. De pleier ofte å skrive en lavere verdi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå