Rights Skrevet 25. juli 2016 #1 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg har alltid vært en tilhenger av Omega 3 fettstyrer, da jeg føler det har hjulpet meg med så mangt. Har for det meste gått i div. kapsler jeg har fått hos min mor, eller selolje osv som jeg har kjøpt på nettet. For noe over 1 år siden, ble jeg introdusert for Zinzino sin Omega 3 som skulle være riktig så god. Her kunne de ta blodprøve av meg og det virket veldig profesjonelt ut. På selve presentasjonen så sa jeg rett ut at jeg var skeptisk og gir en lang faen i hva de sier, eneste grunnen til at jeg vil prøve oljen deres, det var fordi jeg hadde brukt omega3 i flere år på forhånd, og jeg synes det var verdt å gi oljen et forsøk, siden jeg likevel måtte ha meg ny omega 3 olje. Blodprøve ble tatt, og den viste selvfølgelig at nivåene mine var helt på trynet. Men frykt ei, kjære Rights, med Zinzino sin olje så blir nok nivåene stabilisert / gode etter bare noen måneder. Vel, jeg tar oljen hver eneste dag, som anbefalt. Etter 6mnd eller noe slikt, får jeg tilsendt et nytt test-kit, der jeg kan ta ny blodprøve for å se om ikke nivåene mine nå er optimalisert. Pakken ligger hos meg i noen måneder, før jeg gidder å gjøre noe med det. Har jo lest en del om Zinzino på skeptikerforum mm, og jeg har vært skeptisk til dem fra starten av. Etter ca. 10 måneder, så går jeg til min far, og ber om å få tatt blodprøver av han, med test-kittet. Til informasjon, så har min far aldri rørt et eneste zinzino produkt, men han har (i likhet med meg) spist en del omega 3 tabletter fra et merke (som ifølge av Zinzino bare var noe dritt). Jeg husker veldig godt første møtet med dem, og de sa ganske så klart og tydelig at det produktet med omega3 kapsler som jeg spiste, kunne jeg bare kaste i bosset. Jeg sa opp mitt Zinzino abbonement, når jeg endelig kunne (jeg var bindet i 12 måneder), fordi jeg visste om et firma som kunne tilby et tilsvarende produkt til under halv pris (det er mange aktører der ute).Men over til hva jeg skulle frem til: Jeg hadde ikke forventet annet enn gode test-resultater, andre gangen jeg sendte inn blodprøven. Forskjellen var bare det, at jeg tok blodprøver av min far, og som jeg hadde en stor mistanke om, så viste test resultatene veldig gode resultater. Selvfølgelig hadde Zinzino oljen gjort sin jobb, og min far (som ALDRI har rørt produktet) hadde altså et veldig godt balansert forhold mellom oljene han bør ha i seg. Sum sumarum er altså slik jeg så for meg helt fra starten av, og det er at Zinzino bare er humbug. Jeg er en stor tilhenger av fettsyrer, fordi det har i årevis hjulpet meg med diverse sykdommer (som atopisk eksem, astma mm.), men det finnes nok et hav av tilsvarende produkter der ute som gjør en like god jobb som Zinzino til en mye billigere pris. For min del var det verdt å binde meg det året, da jeg ikke hadde særlig å tape på det. Men skal DU kjøpe fettsyrer (omega 3) - så finn andre seriøse aktører på nettet som selger BILLIGERE oljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. juli 2016 #2 Del Skrevet 25. juli 2016 Spis fisk sier nå jeg. Jeg spiser fisk 3-4 dager i uka og får i meg nok omega 3 derfra. Men for de som ikke liker eller tåler fisk skjønner jeg at det kan være nyttig. Dog fra en seriøs aktør. Dessverre mye humbug og fanteri ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Del Skrevet 25. juli 2016 Altså det at Zinzino sine omega 3 greier er svindel og tull er jo ikke akkurat en nyhet da... Anonymkode: 427e3...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Del Skrevet 18. august 2016 Har selv vært på zinzino vekkelsesmøte\ event. Det var helt seriøst som å være med på ett ekstremt religiøst møte (har vært med på noen av dem). De introduserte flere mirakelkurer som kommer på markedet snart. Denne oljen ble lagt frem som en mirakelkur også. Du kunne ta oljen og leve usunt ellers, oljen fixet det meste. Her var det faktisk snakk om en lege, som stod der og preket med gliset sitt (han kjørte forresten en flonka ny ferrari). Jeg fant han også på youtube, hvor han preket for ett annet mirakel produkt for ett annet mlm selskap. Ren svada. Men det er mulig å tjene gode penger ved å selge. Har flere venner som driver med det, folk lar seg lure så alt for lett. De er sure på meg da og mener at min skepsis er negativitet. Anonymkode: ced10...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 18. august 2016 #5 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg har aldri forstått abonnement på ting. Spesielt ikke med bindingstid. Selv tar jeg tran, hovedsaklig pga vitamin D (et av få kosttilskudd som har dokumentert effekt). Det koster tilnærmet ingenting og funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Del Skrevet 18. august 2016 7 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg har aldri forstått abonnement på ting. Spesielt ikke med bindingstid. Selv tar jeg tran, hovedsaklig pga vitamin D (et av få kosttilskudd som har dokumentert effekt). Det koster tilnærmet ingenting og funker bra. Anbefaler olje fra noe annet en tran, som f eks selolje fra ett bra firma. Tran har ofte tungmetaller og er noen ganger harskt. Men det finnes gode produkter med tran også. Anonymkode: ced10...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Del Skrevet 25. mai 2017 På 8/18/2016 den 4.14, AnonymBruker skrev: Her var det faktisk snakk om en lege, som stod der og preket med gliset sitt (han kjørte forresten en flonka ny ferrari). Jeg fant han også på youtube, hvor han preket for ett annet mirakel produkt for ett annet mlm selskap. Noen på vennelista mi har nettopp kjøpt seg en sportsbil samtidig som hun har blitt"diamond" i zinzino. Er det en greie at man skal ha fete, dyre biler når man er med i det der? Mista litt respekten for henne, er penger alt hun bryr seg om liksom. Ikke det at det er feil å tjene penger, men hadde inntrykk av at hun hadde andre verdier i livet, og det virker jo som de svindler folk også... Anonymkode: 3a5d0...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #8 Del Skrevet 29. mai 2017 For et års tid siden ble jeg selv med i Zinzino. Jeg var desperat etter jobb pga alt for få timer i den jobben jeg hadde da. Et nytt bekjentskap tok kontakt med meg, og jeg fikk det presentert. Fikk informasjon om produktene, og syntes det virket bra. For meg skulle det bare være en liten ekstrainntekt for å spe på. Problemet er at alle mine venner har vært borti forskjellige MLM selskaper tidligere, og samtlige av de er lei av å høre om det. Her jeg bor er det rene Forever Living himmelen, og så er det en drøss med Herbalifeselgere, og så litt Mary Kay og litt annet av diverse. Så ja; folk her er dritt lei av det. Etter en tid skjønte jeg at det var en stor feil å bli med der. Kaffen er god den, og akkurat den olja er det eneste jeg ikke gulper av i lang tid etterpå. Men jeg synes ikke det veier opp for det uendelige maset. Bli med på ditt, bli med på datt, og flere ganger til dagen en periode kom det PM på facebook fra både min upline og dennes upliner om hvor mange møter jeg har booket nå, og hva er målet for denne uka? Hva er målet for denne måneden? Hvilket nivå skal du opp på innen månedsslutt? Jeg kan garantere at mitt mål nå er å slippe å høre på mas og bli fortalt hva jeg skal gjøre. Jeg gidder ikke å kjøre 2 timer og betale i dyre dommer i bom og ferjebillett for å gå på møter. Jeg har ikke tenkt å bruke en uke før sommerferien min i Oslo for å være med på 4-5 dager med halleluja uten å egentlig få noen info om PRODUKTENE som jeg kunne vært mer interessert i. Og jeg skal i hvert fall ikke betale mangfoldige tusen på å reise til Sverige for enda mer av det samme med det argumentet at man får jo masse inspirasjon, og det er en middag inkludert! Nei nei nei. Har man først tråkket inn der så står aldri mobilen stilt, og er man som meg så heldig å ha en drøss med venner som er drittlei av å høre om slike ting får man endeløse formaninger om at man må jo GJØRE noe, og jeg har flere ganger fått høre at om folk ikke gidder å høre om Z. så gidder heller ikke disse mest hysteriske å ha kontakt med dem... Maset og tvangen gjorde at jeg trakk meg unna veldig kjapt. Men maset på meg fortsetter. Men som sagt liker jeg smaken på kaffen, og jeg er veldig fornøyd med at olja ikke gir meg brekninger. Men alt gnålet rundt sier nei for min del. Anonymkode: b4868...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå