Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg har gått på pergo denne syklusen her. Det er første gang jeg forsøker det, og har ikke merket noe til bivirkninger på kuren før kanskje nå. Jeg er på dag 19 i syklusen og det er ca 4 dager siden jeg hadde eggløsning. Jeg tror jeg har slitt tidligere med å få eggløsning, da det mer eller mindre aldri har slått postiv på en eggløsningstest. Jeg ble derfor jublende glad da det endelig ble smilefjes 😊

Som sagt er det fire dager siden eggløsning, og nå har jeg en merkelig følelse i magen/livmoren. Det kjennes it som en stein og spesielt ubehagelig er det når jeg tisser. Jeg tisser mer enn vanlig om dagen, og jeg kjenner også at jeg begynner å få ømme brystvorter. 

Ja, jeg er klar over at man kan bli gal i disse prøveperiodene, og at man kan håpe så mye på graviditet at en også får symptomer på at en endelig har fått det til. 

Så det jeg lurer på da, kan det være bivirkninger på pergoen? Er ikke det isåfall litt sent? Kan det vær eggløsningssympromer? Er ikke det isåfall også litt sent? Eller, best av alt, kaaaan det være tidligtidlige tegn på graviditet? 

Jaja, dette kan være så mangt. Måtte bare lufte meg. Takk 😊

Anonymkode: adece...2f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være tegn på graviditet eller bare hormoner. Ta en graviditetetstest om en uke. Lykke til!:)

Anonymkode: 85601...61b

AnonymBruker
Skrevet

Evt om det kan være festesmerter? 😊

Anonymkode: adece...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...