Gå til innhold

Hva slags bakgrunnsbilde har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell om ditt bakgrunnsbilde! Er det deg selv, kjæresten, barna eller bare en vanlig blå?

... Vi har et bilde av et skotsk whiskydestilleri som ligger nede ved havet, jeg tok bildet selv da vi var i Skottland i sommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Akkurat nå har jeg ingenting, men hadde bilde av meg og mannen fra bryllupsdagen. :hjerter:

Skrevet

Akkurat nå har jeg et bilde av en liten øy med en palme på og masser av blått hav rundt - bare et jeg plukka fram fra maskinen. Trenger et sånt bilde nå i høstmånedene!

Pleier vanligvis å ha bilde av forlovelsesringene våre som skrivebordsbakgrunn! :wink:

K

Skrevet

Jeg har dette bildet for tiden, men skifter ofte.

Jeg har så mange blomsterbilder. Jeg fikk litt dilla på å ta blomsterbilder i sommer, så har mange fine.

Gjest Étoile
Skrevet

Seilbåt i solnedgang - selvtatt fra Karibien 2003. Synes det er fint med et bilde man kan drømme seg litt bort i... :wink:

Skrevet
Akkurat nå har jeg et bilde av en liten øy med en palme på og masser av blått hav rundt - bare et jeg plukka fram fra maskinen. Trenger et sånt bilde nå i høstmånedene!

Pleier vanligvis å ha bilde av forlovelsesringene våre som skrivebordsbakgrunn! :wink:

K

Same here :)

Skrevet
Ultralydbilde av :babysmokk: .

Jeg har også ultralydbilde av babyen - det samme som jeg bruker som avatar her...

Skrevet

Vi har et stort bilde av gjengen i Sopranos som bakgrunn. Jippi....

Trur eg skal skifte det no med en gang, har vore der i mange veker. *leite etter noko bedre*

Skrevet

Sånn.

NO har vi et bilde av Long Tail Boat, turkist hav, strand og sol frå Phi Phi Island i Thailand.

Mykje bedre! :kul:

Skrevet

Sort bakgrunn med Nemi`s lure ansikt midt på. Ikke så stort. Sort/hvitt.

Skrevet

Svakt rutenett med farger som er avpasset til rommet, der alt har sin faste plass.

Liker system, jeg!

Skrevet

Har bilde av tantebarnet mitt som sitter frem på baugen på båten og med Ferder fyr i forgrunnen. Bildet tok jeg en nydelig sommerdag i år

Skrevet

Jeg har et nydelig bilde som bakgrunn. det er bilde av en nattehimmel med båte lyn og solnedgang på. dessuten regner det og det skinner sanden og havet. manipulert, men veldig fint.

Gjest Anonymous
Skrevet

En nydelig kattunge som sitter i en veltet bøtte. :wink:

Skrevet

Et bilde som heter Sunset from space.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Skifter mellom bilde av Pierluigi Collina :wow: eller katten min.

Skrevet

Akkurat er det et bilde av vannbobler eller noe (dataanimert). Før det hadde jeg spiderman. Jeg tror jeg heller mot å hive inn enten Wolverine eller Angel ganske snarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...