Gå til innhold

Stiv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kan noen hjelpe meg me dette her,jeg har en kjæreste og han vise meg masse rumper av andre damer og får stive av å se på andre og snakke om andre,trenge ikke å være noen spesielle bare sånn random.vet ikka ka eg ska tenka om dette her,hvordan skal man reagera? 

Anonymkode: 1fc44...6d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noen fasit på hvordan man skal tenke om dette. Følg magefølelsen. Hvis du synes det er ekkelt, så dump mr. Stiv.

Anonymkode: 9ab38...e77

Gjest lipgloss
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei kan noen hjelpe meg me dette her,jeg har en kjæreste og han vise meg masse rumper av andre damer og får stive av å se på andre og snakke om andre,trenge ikke å være noen spesielle bare sånn random.vet ikka ka eg ska tenka om dette her,hvordan skal man reagera? 

fra stavanger eller :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan dt

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen fasit på hvordan man skal tenke om dette. Følg magefølelsen. Hvis du synes det er ekkelt, så dump mr. Stiv.

Eg ikke ekkelt men synes det er sårende,hvordan hadde du reagert?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan dt

Du skriver helt merkelig. 

Anonymkode: d063c...ec1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver helt merkelig. 

Anonymkode: d063c...ec1

Ok hva som er merkelig?

Gjest Bergtekjen
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok hva som er merkelig?

Du skriver på dialekt. Her på forumet er berre bokmål eller nynorsk tillatt :) 

Gjest HøyMørkog40
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt av en kjæreste du har gitt..!!!Er han ikke fornøyd med deg kansje...Ta igjen me samme mynt davel..😁😁og se ossen han reagere..😤😤Vis han bilder av masse mannebryst og skrittet på dem....Se på andre mannfolk og prat om dem..ikke noen spesielle bare sånn random.. Si du blei nesten våt av å se på dem..Se ossen han reagere tilbake...😬😬

LYKKE TIL!!!!... Men eg tviler på det helt ærlige om han kommer til å skjønne...Syns du har en dum og respektløse kjæreste

Gjest HøyMørkog40
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!! Det var ikka vondt mente,men eg syns nesten han fortjener det..Da skjønner han nok veldig godt ka du syns om oppførselen hans..!!! Har du gjort det!! Fortell,fortell..???

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eg ikke ekkelt men synes det er sårende,hvordan hadde du reagert?

Det første som slo meg var at han virker merkelig. Jeg hadde i tillegg synes det var ekkelt, sårende og respektløst. Og hadde ikke brukt mer av min dyrebare tid på han. Den ville jeg brukt på å lete etter en som er mer riktig for meg.

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Ikke bestandig vi kan styre ereksjonen, spesielt i yngre dager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...