Gå til innhold

Er han interesert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om fyren jeg dater/datet(?) er interesert eller ikke. Info: han er 27, jeg er 19. 

Det startet med at vi hadde matcha på dating appen Hot or Not (samme som tinder). Vi hadde ikke snakka sammen, men plutselig fikk jeg en melding av han at han hadde sett meg IRL når jeg var på vei hjem fra skolen. Jeg ble litt overrasket for jeg hadde ikke lagt merke til han, men måten han skrev til meg viste tydlig at han hadde lagt godt merke til meg. Jeg la han til på snapchat og etter å ha spurt flere ganger om jeg vil finne på no med han bestemte jeg meg for å møte han. Vi gikk på bowling og lagte taco og såg film hjemme hos han. Kjempekoslig. Han er en kjempesnill og godhjerta fyr (og han er også godt utdanna og har egen leilighet hvis det betyr noe). Etter å ha truffet han 3-4 ganger å kost oss så hadde han enda ikke vist noen fysiske tegn på at han var interesert, men vi endte med å ha sex en kveld det var planlagt at jeg skulle overnatte. Han hadde litt problemer med å få den opp så vi gjorde for det meste bare andre sexuelle ting. Han sa til meg dagen etterpå på snapchat at "neste gang skal bli bedre". Jeg har truffet han ett par ganger etter dette og da har det vært som før vi hadde sex. Ingen fysiske tegn som at han vil kysse meg eller holde rundt meg osv. Han tar fortsatt initiativ til å være med meg, men vet ikke hva han er ute etter. Når han kjører meg hjem etter vi har vært sammen så føler jeg at vi skal kysse før jeg går men han lener seg ikke inn etter det og da blir jeg alltid så usikker og nervøs at jeg ikke tørr å ta initativet til det selv. Jeg spurte(på fb chat) etter 3 dater med han (før vi hadde sex) om hva han var ute etter med meg å da sa han at han var ute etter vennskap, men og å se hva det kan bli ut av det og at han pleier å bruke lang tid på å finne ut om han vil inn i et forhold. Men nå vet jeg ennå ikke hva han vil. Vil han kysse meg uten at det er fordi vi skal ha sex? Som for eksempel farvell-kyss? Jeg tørr ikke spørr han rett ut en gang til fordi jeg er redd for å ødelegge vennskape vi har nå. Jeg koser meg veldig mye med han, men jeg vil enten ha kun et vennskap eller at vi holder på skikkelig. Ikke noe sånn usikkert frem og tilbake. Sist jeg var med han spurte han om jeg ville blime hjem til han og se film før han kjørte meg hjem, men jeg tok det som et hint til noe mer og feiga ut for jeg var for trøtt og nervøs. På bilturen hjem tilbydde han meg tyggis, men ingen initiativ til å kysse meg før jeg gikk. 

ER HAN INTERESERT? Blir jeg nødt til å spørre rett ut for å få ro i sjelen eller kan jeg finne det ut på en annen måte?

Vil også nevne at jeg er overvektig å veldig usikker på meg selv. Har aldri vært i et forhold før. 

Tusen takk på forhånd. Veldig interesert i å høre hva dere tror. 

Anonymkode: 8fc16...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke han høres interessert ut, det jeg derimot syntes er at han er for gammel for en relasjon med en 19 åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...