AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Dritirriterende! Jeg ville jo ikke klikket meg inn på saken om de hadde opplyst at den kun er for abonnenter, men nå har de visst sluttet å si fra ogsåAnonymkode: bd49c...fc7
Feyfeyhey Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 (endret) . Endret 7. august 2016 av Feyfeyhey
gobbledigook Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Du har nok bare brukt opp kvoten din. Du kan lese så og så mange artikler i uken gratis. Men du kan lese så mange gratisartikler som du bare vil på inkognito-modus :D
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ser i alle fall at det fremdeles står "For abonnenter" ved en god del av artiklene? Anonymkode: f59e5...fea
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 12 timer siden, Feyfeyhey skrev: Står fortsatt en liten tab nederst på bildet til artikkelen "A-Magasinet - For abonnenter", hos meg hvertfall. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser i alle fall at det fremdeles står "For abonnenter" ved en god del av artiklene? Anonymkode: f59e5...fea Dette er noe annet. Når du går inn på artikler som ikke har denne merkingen kan du likevel få beskjed om at "For å lese denne artikkelen må du ha et abonnement." Men denne beskjeden kommer først når du har brukt opp gratiskvoten, men de sier ikke lenger i fra om at det er det som har skjedd. I starten irriterte jeg meg bare over at de ikke kunne merke artiklene bedre på forsiden, men det funker fint å slette cookies for å få tilgang. Anonymkode: a1e42...686 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 En lang stund trengte man bare skru av Javascript for få lest abonnementsartiklene, men det har de sperret for. Anonymkode: 5c8e9...333
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Har dere forsøkt å slette cookies / nettleser-logg? Hvis dere leser for eksempel fire eller fem artikler, og så sletter de greiene - og forsøker å lese ett per artikler til? Anonymkode: f59e5...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå