AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 For noen måneder siden kom jeg omsider over en jente jeg hadde vært skikkelig betatt av. Jeg gjorde mitt beste og fikk til slutt avslag. Jeg trodde dette var til det bedre, men nå kjenner jeg bare en tomhet inne i meg, et savn etter noen. Jeg føler meg oftere ensom. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Siden det er sommer er mange av vennnene mine bortreiste, noe som ikke gjør det bedre. Kjenner jeg gleder meg til høsten når man er kommet tilbake til normalen. Anonymkode: b334a...90c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Synes ikke å føle seg ensom en sommer var særlig mye. En god del går et helt liv i ensomhet. Det er mange interessert og hobbyer som man kan holde på med alene, gjelder bare å aktivisere seg selv. Anonymkode: f86fc...593
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Må si jeg føler det litt på samme måte. På sommeren er "alle" bortreist eller opptatt med en sommerflørt. Selv har jeg aktivisert meg med hunden, pokemon go og mange timer tinder. Det funker på et vis. Egentlig litt godt å ikke ha en fyr man håper å høre fra også.. Men ja, heia høsten Anonymkode: e5c45...4da
Safiye Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Hehe jeg har det på akkurat samme måte, med en fyr (som ikke vet hvor jeg har) som er borte i en måned og bestevennene borte i flere uker. Litt ekstra ille er det da jeg bor alene. Det som jeg har funnet ut hjelper er å være aktiv. Ta opp kontakten med venner du vanligvis ikke prater med, bli med og ta en kaffe. Gå turer! Her i Oslo har jeg ofte bare gått rundt på Løkka og sett litt. Ellers er det jo mulighet til å ta med en bok på kafe, eller dra ut til stranda med boken. Cluet er å gjøre ting slik at du ikke tenker på ensomheten
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen måneder siden kom jeg omsider over en jente jeg hadde vært skikkelig betatt av. Jeg gjorde mitt beste og fikk til slutt avslag. Jeg trodde dette var til det bedre, men nå kjenner jeg bare en tomhet inne i meg, et savn etter noen. Jeg føler meg oftere ensom. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Siden det er sommer er mange av vennnene mine bortreiste, noe som ikke gjør det bedre. Kjenner jeg gleder meg til høsten når man er kommet tilbake til normalen. Anonymkode: b334a...90c Jeg har det på samme måte, møtte en gutt for noen måneder tilbake som jeg var veldig betatt av og ble til slutt avvist. Kan trøste deg med at vi er flere som har det på samme måte. Tenker også at det blir bedre på høsten når alt er normalt igjen. Anonymkode: ed69e...5f1
Coronas Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Jeg er alene og ingen sommerflørt, samt få venner og mange er på ferie. Trener endel, går turer i område her jeg bor for å utforske litt (landlig her ute) og henger litt her inne. Er jo på en måte kontakt med mennesker her, selv om man ikke prater i den forstand. Chat med noen på facebook? Gjør ting du liker feks. Last ned appen Happn og ta deg en tur ut på byen en kveld Er utrolig hvor mange som har den, ta en sjangs og send charm til en . Si du er på det eller det utestedet, kom ta en øl eller annet. Vær spontan Men
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Noe sier meg at du har litt kjærlighetssorg Anonymkode: 076b2...ecb 1
Gjest Svampe Skrevet 26. juli 2016 #9 Skrevet 26. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen måneder siden kom jeg omsider over en jente jeg hadde vært skikkelig betatt av. Jeg gjorde mitt beste og fikk til slutt avslag. Jeg trodde dette var til det bedre, men nå kjenner jeg bare en tomhet inne i meg, et savn etter noen. Jeg føler meg oftere ensom. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Siden det er sommer er mange av vennnene mine bortreiste, noe som ikke gjør det bedre. Kjenner jeg gleder meg til høsten når man er kommet tilbake til normalen. Anonymkode: b334a...90c Sommeren er etter min erfaring den vanskeligste tiden som ensom. Man venner seg til det etterhvert og man kan lære seg til å trives med dette. Du kan forskynde prosessen ved å finne givende ting å gjøre på egenhånd. Ting som ikke innebærer andre mennesker. Gjerne noe kreativt som gjør at du havner helt i din egen verden :-). Ensomhet er vanskelig, men du får bite tenna sammen og være tro mot deg selv. Søk opp the power of solitude på Google, så ser du hvorfor :-).
FayFerner Skrevet 26. juli 2016 #10 Skrevet 26. juli 2016 Skulle ønske flere likte å lese. Litteratur har betydd alt for meg i livet. Har aldri følt meg ensom. Jeg lever meg inn i bøkene og persongalleriet der, klarer ikke legge fra meg boken, gleder meg til jeg står opp og kan fortsette å lese. Min farmor hadde det akkurat på samme måte, hun leste ut et helt bibliotek i løpet av sitt liv. Barna mine elsker også å lese, bøker er en sterk konkurrent til iPad for dem. Vi kan sitte og skarve i timesvis om f.eks en rar bok de har lest. Så det er min anbefaling. Gå på biblioteket. Finn deg en god bok. Ta den med deg på cafe eller i parken. Gå inn på bokelskere.no og diskuter en bok der. 2
Gjest Svampe Skrevet 26. juli 2016 #11 Skrevet 26. juli 2016 3 timer siden, FayFerner skrev: Skulle ønske flere likte å lese. Litteratur har betydd alt for meg i livet. Har aldri følt meg ensom. Jeg lever meg inn i bøkene og persongalleriet der, klarer ikke legge fra meg boken, gleder meg til jeg står opp og kan fortsette å lese. Min farmor hadde det akkurat på samme måte, hun leste ut et helt bibliotek i løpet av sitt liv. Barna mine elsker også å lese, bøker er en sterk konkurrent til iPad for dem. Vi kan sitte og skarve i timesvis om f.eks en rar bok de har lest. Så det er min anbefaling. Gå på biblioteket. Finn deg en god bok. Ta den med deg på cafe eller i parken. Gå inn på bokelskere.no og diskuter en bok der. Akkurat der er jeg helt enig! Lesing er gull mot ensomhet :-).
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 20 timer siden, FayFerner skrev: Skulle ønske flere likte å lese. Litteratur har betydd alt for meg i livet. Har aldri følt meg ensom. Jeg lever meg inn i bøkene og persongalleriet der, klarer ikke legge fra meg boken, gleder meg til jeg står opp og kan fortsette å lese. Min farmor hadde det akkurat på samme måte, hun leste ut et helt bibliotek i løpet av sitt liv. Barna mine elsker også å lese, bøker er en sterk konkurrent til iPad for dem. Vi kan sitte og skarve i timesvis om f.eks en rar bok de har lest. Så det er min anbefaling. Gå på biblioteket. Finn deg en god bok. Ta den med deg på cafe eller i parken. Gå inn på bokelskere.no og diskuter en bok der. Eller.................................. Pokemon Go Anonymkode: 6f4d7...3b3
FayFerner Skrevet 27. juli 2016 #13 Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller.................................. Pokemon Go Anonymkode: 6f4d7...3b3 Ho ho, ja, eller Pokemon go... Hva som helst, bare man engasjerer seg i noe og ikke sitter inne og dyrker ensomheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå