AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Da er prosjektet mitt bli "livsglad og fornøyd" i gang veide sist uke 84kg og i dag 82,6 (er 166cm) målet mitt er å gå med 10-15 kg på ikke alt for lang tid, og så ned 1-2kg i mnd til ca 60kg da er jeg komfortabel med kroppen min. Dere som har gått ned såpass mye, hvor lang tid brukte dere på de første 10kg? Og resterende ? Noen tips? Anonymkode: 5a838...9b7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Jeg gikk ned 25 kg, det var fra juli ene året til mars andre året tror jeg. Husker ikke hvor lang tid jeg brukte på å gå ned ti kilo. Mitt tips er å gjøre det til en livsstil, ikke bare for å gå ned men for å fortsette sånn og da er det jo selvfølgelig noe man må leve med på lang sikt. Og da å finne trening som du synes er morsom, lage mat som du gleder deg til å spise, unne deg noen ting innimellom osv. For går du rett på en hard diett og trening du sliter deg igjennom og alltid gruer deg til, ja, da sier det seg selv at man ikke holder lenge.. Anonymkode: d2b0f...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har gått ned over 40 kilo, og de første 10 kiloene gikk veldig fort. Jeg begynte å spise mat, røre meg litt og kuttet sukker. Jeg brukte to år på de første 40 kiloene, men de siste 5-7 har jeg slitt skikkelig for å få av, og enda skal jeg ned ti kilo til. Jeg har ikke slanket meg i den forstand, men endret livsstil - gikk fra to til seks måltider feks, men for å få av de siste er jeg nødt til å leve på et minimum ellers kryper vekta bare oppover. Anonymkode: 5bc8a...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå