Gå til innhold

Gutter som stønner høyt!

Fremhevede innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Er det ok og innafor med gutter som stønner høyt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det når mannen stønner, det er mer kjedelig med de som ikke lager den minste lyd.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert også en forskjell mellom en som ikke alget et pip kontra en som hyler som en elefant :fnise:

Anonymkode: 5cf42...c24

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert også en forskjell mellom en som ikke alget et pip kontra en som hyler som en elefant :fnise:

Anonymkode: 5cf42...c24

Ikke sant, mellomting er fint. :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig å ha sex med en fyr som ikke stønner.

Anonymkode: 85d15...1ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo litt da. Litt respons er fint,men jeg er ikke noe fan av at det blir for høylydt. "Stille" sex kan være veldig fint og intimt det,men det forutsetter at man kjenner hverandre litt :)

Anonymkode: a17ab...7cf

• Liker 2
Skrevet

Stønning er digg!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja, blir kåtere av det

Anonymkode: 76bee...736

• Liker 2
Skrevet

Ja, takk. Sier det for ørtende gang; menn kan gjerne lage mer lyd.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke som han som skreik så høyt at naboen Ringte og klagde.Og vi knølla ikke vegg i vegg ei gang. Ble helt skremt av stønninga! Når det er sagt kan menn godt lage litt mer lyd. Noen Lager ikke en eneste lyd og det er ubehangelig.

Anonymkode: 99e10...8f9

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke som han som skreik så høyt at naboen Ringte og klagde.Og vi knølla ikke vegg i vegg ei gang. Ble helt skremt av stønninga! Når det er sagt kan menn godt lage litt mer lyd. Noen Lager ikke en eneste lyd og det er ubehangelig.

Anonymkode: 99e10...8f9

Noe du/dere opplevde? Kjenner meg litt selv igjen der, men ikke fått direkte klager da.

Gjest 100%naturlig
Skrevet
1 time siden, KlaraKlein skrev:

Det er forskjell der ja..

Skrevet

Innafor rimelighetens grenser. Det var en som brølte meg så kraftig inn i øret eng gang så det peip i flere timer etterpå. Det var ikke så sexy.

Gjest Krigerunge
Skrevet

Klart det. Med måte, så klart, brøling i hytt og pine er ikke alltid så attraktivt men om stemningen tilsier det, såååå... :P 

Skrevet

Jeg stønner men ikke sånn veldig høyt. Mer pusting og rolig stønning. Hyler ikke akkurat.

AnonymBruker
Skrevet
Den Monday, July 25, 2016 at 14.35, KlaraKlein skrev:

En mellomting kan være bra, men jeg liker best at gutten stønner mye, det gjør meg kåt å et sikkert tegn på at det er digg det jeg gjør med han. En ff skriker høyt hver gang når jeg stikker et par fingre i rumpa hans når han nærmer seg orgasme:)

Anonymkode: bcef7...679

Skrevet

jeg kan puste og pese høyt, og kan stønne når jeg kommer.
men jeg stønner aldri høyt under selve akten.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker det! Får ikke opplevd det så ofte, med svigers vegg i vegg.... Men på hytta (en støl helt alene oppi en dal) mister både mannen og jeg alle hemninger! Da stønner han høyt og brøler når han kommer. Blir dødskåt av det

Anonymkode: 8f6f9...19d

Skrevet
1 time siden, herremann skrev:

jeg kan puste og pese høyt, og kan stønne når jeg kommer.
men jeg stønner aldri høyt under selve akten.

Så lenge du ikke er unaturlig stille, så er det topp! Litt høy pust er alt som skal til, så vi vet at dere lever!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...