Gå til innhold

Katt med floker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra ferie, og naboen vår har passet katten. Katten vår har halvveis flyttet inn til naboen, noe vi syntes er helt greit og går inn og ut hos oss begge som hun vil.

Uansett, vi kom hjem fra 2 ukers ferie (ville ikke reist så lenge fra katten, men naboen var hjemme og katten fikk gå fritt mellom husene) og nå har pus fått masse floker :(

Jeg skylder selvfølgelig ikke på naboen, det er vår katt og vårt ansvar, men vi har pleid å gre henne siden hun går i busker og er veldig langhåret. 

Det er mest på magen, rundt beina og ved rompa. Hun blir helt fra seg og går amok og vi prøver å klippe eller gre de ut. Jeg tror det gjør vondt for hun stakkars :( 

Hun har aldri hatt floker tidligere (jo litt små, men aldri så mye) så lurer på hva jeg skal gjøre? Bare holde hun med makt og klippe forsiktig? Eller ta hun til dyrlegen? Barbere henne? Hjelp!

Anonymkode: 3009b...16b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun spreller og går amok når du prøver å klippe, er det litt skummelt med en spiss saks. Tror jeg ville tatt henne til dyrlegen og fått det gjort der jeg :) 

Anonymkode: 177a7...916

Skrevet

Mine foreldre tok alltid katten til dyrlegen for å klippe når jeg ikke var hjemme. Ellers var det jeg som gjorde det. Da var han helt rolig og med på alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...