Gå til innhold

Hvor mye surfer du KG i arbeidstiden?

Anbefalte innlegg

Gjest PetterPanne
Skrevet

Jeg har vært på jobb siden 0800 og har kun jobbet effektivt i 1.5 time. Er jeg alene om å være slik?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, PetterPanne skrev:

Jeg har vært på jobb siden 0800 og har kun jobbet effektivt i 1.5 time. Er jeg alene om å være slik?

I perioder (spesielt nå om sommeren :sjenert: ) hender det faktisk at jeg surfer på KG (eller vg-nett osv) absolutt hele arbeidsdagen :sjenert: 

Ikke min skyld at jeg har null og nada å gjøre på jobb, jeg mener jeg har mitt på det tørre så lenge arbeidsgiver er informert.

Anonymkode: 8a4d3...735

Gjest Vil ikke
Skrevet

Ingenting. Er heller ikke på fb på jobb. Jeg har mer enn nok å gjøre samtidig som jeg jobber på timeregnskap som skal viderefaktureres kunder. Kan ikke la kunder betale for mitt private surfing. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke har noe å gjøre er jeg mye på kg. Blir fort 2 timer med dødtid i løpet av dagen.

Anonymkode: 58fcf...90c

Skrevet

Sitter ikke på Internett når jeg har hendene fulle av oppgaver, men sitter på nettet når det ikke skjer noe som helst på jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe - bruk heller mIRC.

Anonymkode: b0a0e...d03

Skrevet

Ingenting. Sitter i åpent landskap og hadde syntes det var pinlig og sitte på KåGe foran alle kollegene :grinele:

AnonymBruker
Skrevet

Altfor mye...

Anonymkode: e009b...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...