Gå til innhold

Svar med ett ord eller en setning. Ikke gjenta. (Tidl. Ny ordlek osv.)

Zenobia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Nå vekket du zlemme Zenobia :ninja: Ikke alle er begeistret for krim, så jeg er åpen for andre muligheter. Men det er jo enkelt å holde tråden når man har et mysterium å løse, da :skya:

Ja, et mysterium høres spennende ut :)

Det høres fornuftig ut da, at du som trådstarter også dikter opp og kommer med løsningen på mysteriet i siste post.

Anonymkode: 8968c...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, et mysterium høres spennende ut :)

Det høres fornuftig ut da, at du som trådstarter også dikter opp og kommer med løsningen på mysteriet i siste post.

Hei @Zenobia :)

Dette (uthevede i posten over) er bare forslag fra meg.

I en slik tråd kan det jo også bli mange mysterium, som vi alle er med på å løse etterhvert! :essen2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se :ninja:

Bare jeg ikke begynner å oppfatte det som en jobb ;)  Jeg kommer jo til KG for å fjase, ikke for å vikle meg inn i forpliktelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Zenobia skrev:

Nå ble det straks mer kjøtt på beinet, ja! Støtter forslaget om tre til fire ord :ler: På femti sider har vi kanskje fått nok, eller så kan jo denne også gå parallelt? Jeg skal sortere ordene du har høstet, men det får bli i morgen. Da tar jeg med de allerede innsamlede ordene fra side 1-11, og poster hele lista.

Det er fint at du liker ideen :) og at du også støtter forslaget om tre til fire ord.

Begge trådene kan jo gå parallelt som du skriver, og så holder vi på så lenge vi vil.

Takk for at du sorterer de spennende og kjøttfulle ordene! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Zenobia skrev:

Vi får se :ninja:

Bare jeg ikke begynner å oppfatte det som en jobb ;)  Jeg kommer jo til KG for å fjase, ikke for å vikle meg inn i forpliktelser.

Jeg forstår. Det er viktig at du får koblet av når du er her. Du må si fra når du synes at det er nok ord i ordlista, slik at det ikke blir for mye jobb med sorteringen, og når vi begynner med den neste tråden, kan det jo være rett og slett humor og fjas (uten forpliktelser) som vi lager av de oppsamlede ordene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Jeg tror vi sier at veien blir til mens vi går :jepp:

Jeg er enig i dine kloke ord :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetstappe er noe av det beste som finnes...når en har veldig lyst på det. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Restaurant. Doomsday embassy president government submarine Counter-terrorism hacking alien 1984

Anonymkode: 655c2...67d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...