Gå til innhold

SÆD

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tar det ikke i munnen, nei.. har prøvd et par ganger, men klarte ikke å la være å brekke meg for så å styrte ut på badet. Det kan ikke akkurat ha vært hyggelig for ham, så da er det bedre å la være. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningssak... har vært nær ved å brekke meg jeg også.

Bare å påstå han er såpass stor at det er vanskelig å la være å brekke seg.... så får du boosta egoet hans i stedet :ler: de er så lettlurte atte :wink:

Skrevet

Sæd smaker forskjellig fra mann til mann.

Jeg har opplevd at min tidligere kjæreste hadde en veldig bitter smak på sin sæd, mens min nåværende kjæreste har nesten ingen smak i det hele tatt på sin...

Jeg synes det er deilig å svelge, jeg.

Men det er jo opp til hver enkelt, og jeg må si at dere jenter som ikke vil svelge - IKKE gjør det.

Sex skal være behagelig for begge parter, og det bør ikke være noen form for "tvang". Det som er viktig er gjensidig forståelse for hva som er deilig for partneren din.

Jeg tror ikke han vil like å vite at du hater å svelge, og synes det er meget ubehagelig, men at du gjør det alikevel....

Skrevet

Sæd smaker forskjellig fra mann til mann.

Jeg har opplevd at min tidligere kjæreste hadde en veldig bitter smak på sin sæd, mens min nåværende kjæreste har nesten ingen smak i det hele tatt på sin...

Jeg synes det er deilig å svelge, jeg.

Men det er jo opp til hver enkelt, og jeg må si at dere jenter som ikke vil svelge - IKKE gjør det.

Sex skal være behagelig for begge parter, og det bør ikke være noen form for "tvang". Det som er viktig er gjensidig forståelse for hva som er deilig for partneren din.

Jeg tror ikke han vil like å vite at du hater å svelge, og synes det er meget ubehagelig, men at du gjør det alikevel....

Skrevet

Ja jeg tar det i munnen men klarer ikke å svelge det...gjør det nok for jeg vet at han synst det er døds deilig og så får jeg den gevinsten av han etterpå..

Han får jo som en annen sa her en del safter i seg av meg også da, særlig siden jeg spruter en god del når han er der nede :hoho:

Det er vært det siden jeg bet at han ELSKER det! :ler:

Skrevet

Tar det ikke i munnen og svelger ikke. Han pleier sprute på brystet og ansiktet mitt, og det er han svært fornøyd med :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart jeg svelger :-) Det smaker helt greit( og i følge kjæresten min, får man så pen hud av det :wink: ) En gang hadde jeg litt i munnen ennå, da han begynnte å kline med meg, så han smakte faktisk sitt eget, uten å synes dette var ekkelt. Min forrige, ville ikke engang kysse meg, før jeg pusset tennene....

Skrevet

:o

Han ville DU skulle ha ham i munnen, men han ville ikke ha seg selv i munnen?

Jævla tulling. Beklager, men han hadde gått på hue og ræva ut av min soveromsdør....

En jeg sugde hadde aldri opplevd at en dame hadde svelget før. Han ble helt svimeslått av lykke, ville kysse meg, oppdaget at munnen min var, eh, full, og syntes det toppet opplevelsen enda mer... Stilig :-)

Skrevet

*fiona* drømmejenta :sjarmor:

En jeg sugde hadde aldri opplevd at en dame hadde svelget før. Han ble helt svimeslått av lykke' date=' ville kysse meg, oppdaget at munnen min var, eh, full, og syntes det toppet opplevelsen enda mer... Stilig :-)[/quote']En jenta skal selvsagt ta sæden i munnen og svelge når hun suger, det er vår naturlige kroppsveske det er snakk om. Når vi slikker dere, må vi pent finne oss i å få i oss deres safter, det er like naturlig som når dere suger oss.
Skrevet

Jammen, det er så logisk. Jeg mener, det er jo deilig når det er varmt og vått, ikke sant, når det gjelder alt annet man gjør som har med sex å gjøre. Alle bevegelser bare glir inn i hverandre, det er en helt spesiell nærhet i det.

Da er liksom ikke fokus på konsistenser, prestasjoner og styr og stell. Det er jo bare å sanse, bare la seg drukne i opplevelsen av hverandre.

Oj. Ble litt distrahert her, og jeg som sitter på jobb :oops: *prøver å finne en løsning*

Skrevet

Jeg tar det ikke i munnen, og jeg svelger ikke. Har gjort det før, men liker det ikke noe særlig. Er ikke smaken som er det værste for min del, er mer konsistensen og temperaturen. Kjæresten min har ikke noe problemer med at jeg ikke tar det i munnen, det respekterer han selvsagt.

Argumentet med at han får i seg mine safter synes jeg ikke er holdbart. Hadde han ikke likt det, hadde han ikke trengt å gå ned på meg. Vil jo ikke at han skal gjøre ting han ikke vil/liker.

Skrevet
Jeg tar det ikke i munnen, og jeg svelger ikke. Har gjort det før, men liker det ikke noe særlig. Er ikke smaken som er det værste for min del, er mer konsistensen og temperaturen. Kjæresten min har ikke noe problemer med at jeg ikke tar det i munnen, det respekterer han selvsagt.

Argumentet med at han får i seg mine safter synes jeg ikke er holdbart. Hadde han ikke likt det, hadde han ikke trengt å gå ned på meg. Vil jo ikke at han skal gjøre ting han ikke vil/liker.

Helt enig, det er konsistensen og temperaturen som er ekkelt og ettersmaken er ikke så deilig den heller. Så nei, det gjør jeg ikke lengere. :riste:

Skrevet

Er det rart folk er utro når partneren nekter å utføre en seksuell handling? enten det gjelder å bli slikket eller å bli sugd til han kommer.

Nei lær dere å svelge en gang i blandt dere som ikke liker det så blir han ikke utro :evil:

Skrevet

Spytter det nok for det meste ut igjen ja, men hender seg jeg svelger det ogaå... Smaker litt "så der"...

Jeg fikk en hard sprut på øyet også, begynte å lure på om det var syre i det, hadde vondt øye og tåkesyn i over et døgn etterpå.. :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Forslag til dem som tar satsen i munnen men svelger ikke:

Ha hodet oppreist og press det sakte ute av munnen så det renner over leppene, nedover haken og ned på kroppen.

Dette kalles en "drool-job" og det er mange som synes det er veldig sexy.

(drool = sikle)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Er det rart folk er utro når partneren nekter å utføre en seksuell handling? enten det gjelder å bli slikket eller å bli sugd til han kommer.

Nei lær dere å svelge en gang i blandt dere som ikke liker det så blir han ikke utro :evil:

Så om jeg ikke tar det i munnen er det altså min feil at typen er utro? :hoho:

Jeg velger å ta dette som en spøk jeg. :wink:

Skrevet

Tror ikke det var en spøk. Noen har jo sin greie.

Jeg prøver å tenke meg et liv med en type som absolutt IKKE vil ha oralsex. Litt problemer med å se for meg at det ville vare særlig lenge. Ikke nødvendigvis pga handlingen i seg selv, men fordi det kanskje er en indikator på hvordan han ser på sex.

Gjest Vindelspev
Skrevet
Tror ikke det var en spøk. Noen har jo sin greie.

Jeg prøver å tenke meg et liv med en type som absolutt IKKE vil ha oralsex. Litt problemer med å se for meg at det ville vare særlig lenge. Ikke nødvendigvis pga handlingen i seg selv, men fordi det kanskje er en indikator på hvordan han ser på sex.

Joda, greit nok. Jeg skjønner at folk går fra hverandre pga sex. Men nå var det snakk om at det var partneren sin feil om han var utro, siden hun ikke ville svelge.

Altså, han får sug, men hun svelger ikke, og da er det hennes feil at han er utro?

Nå ble dette noe banalt, men jeg synes den kommentaren "tok kaka".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...