Gjest JANELLE Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Hvor mange av dere jenter har fått sæd i munnen? Hva syns dere om smaken/følelsen?
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 De spørs på ka han har spist Kan i alle fall ikke si de smake himmelsk! Men pass på så du ikke får de i øye, mitt blei rødt i tre daga etterpå
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 don't like it! Spytter det ut så fort det er greit
^me^ Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 dette har vert oppe før.. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=95000
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 De spørs på ka han har spist Kan i alle fall ikke si de smake himmelsk! Men pass på så du ikke får de i øye' date=' mitt blei rødt i tre daga etterpå [/quote'] Æsj ja, for noe klin å få på øyet.. Vokter meg vel for en reprise...
Gjest Virvar Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Tar dere det i munnen om han vil, selv om dere ikke liker smaken, for å være greie?
Carmen_ Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Tar dere det i munnen om han vil' date=' selv om dere ikke liker smaken, for å være greie?[/quote'] Nei da jeg... Har prøvd men... :-?
Gjest 1111 Skrevet 9. november 2004 #8 Skrevet 9. november 2004 Tar dere det i munnen om han vil, selv om dere ikke liker smaken, for å være greie? Jeg gjorde det før, men nå lar jeg være.
Miss Angelina Skrevet 9. november 2004 #9 Skrevet 9. november 2004 Det kan minnes litt om sursøt saus!! bare litt litt mer bittert!! for min del, jeg syntes ikke at det smaker noe spesielt godt.... Det er ikke min favoritt for og si det sånn... men smaken er som baken, delt i 2.....
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #10 Skrevet 10. november 2004 Tar dere det i munnen om han vil' date=' selv om dere ikke liker smaken, for å være greie?[/quote'] Ja.. Vet han syntes det er super deilig og sexy å komme i munnen min når jeg suger han. Så hvorfor ikke? Jeg spytter det ut etterpå. Han får vel sin del av safter nede hos meg..
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #11 Skrevet 10. november 2004 Genteknologien har nå kommet så langt at mannen om få år vil ha sæd med jordbærsmak.
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #12 Skrevet 10. november 2004 Hurra For genteknologien!!!! :-)
alisia4 Skrevet 10. november 2004 #13 Skrevet 10. november 2004 Jeg bare av tanken. Har prøvd det før, og det smaker som GAMME VAFFEL RØRE.
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 10. november 2004 #14 Skrevet 10. november 2004 gammel vaffel røre, ha ha. Og hvordan i all verden vet du det??? Hvis du spiser gammel vaffel røre synes jeg du burde skeie ut med litt sæd i ny og ne... Ja, jeg svelger. Fordi gutta digger det, og fordi det er digg når det er vått, glatt og varmt. Smaken? Varierer. Smaker som regel ikke godt akkurat. Må bare innstille seg på det, liksom, og fokusere på gevinsten i stedet for det ubekvemme. Hvis du har sett ansiktet til en fyr som nettopp har fått komme i munnen din, er det verdt det
Tari Skrevet 10. november 2004 #15 Skrevet 10. november 2004 Jeg lar han komme i munnen min og jeg svelger det.. Jeg ville aldri ha latt han komme i munnen min bare for å være grei! Syns ikke det smaker så mye jeg...vil heller svelge det enn å løpe ut på badet med "gammel" sæd i munnen for å spytte det ut.
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2004 #16 Skrevet 10. november 2004 Jeg har ryddet litt her. Mie (moderator)
Frøken Fryd Skrevet 10. november 2004 #17 Skrevet 10. november 2004 Svelger også. Synes ikke det er godt men helt greit, liksom... Og når han liker det sååå godt, da blir det verdt det for meg...
Nelle Skrevet 10. november 2004 #18 Skrevet 10. november 2004 gammel vaffel røre, ha ha. Og hvordan i all verden vet du det??? Hvis du spiser gammel vaffel røre synes jeg du burde skeie ut med litt sæd i ny og ne... Ja, jeg svelger. Fordi gutta digger det, og fordi det er digg når det er vått, glatt og varmt. Smaken? Varierer. Smaker som regel ikke godt akkurat. Må bare innstille seg på det, liksom, og fokusere på gevinsten i stedet for det ubekvemme. Hvis du har sett ansiktet til en fyr som nettopp har fått komme i munnen din, er det verdt det Jeg er 100% enig i ALT som står her! Klem fra Nelle
Gjest Chrizzy Skrevet 10. november 2004 #19 Skrevet 10. november 2004 Jeg er 100% enig i ALT som står her! Klem fra Nelle Samme her
Nelle Skrevet 10. november 2004 #20 Skrevet 10. november 2004 En ting til: En gang sugde jeg en gutt. Han kom i flere minutter, og etter at han var ferdig med å komme lå han og heiv etter pusten i minst 15 minutter. Da han endelig får igjen munn og mæle stabler han kropp og stemme såpass på beina at han klarer å halvt reise seg opp, se på meg og si: Nå kan jeg dø! Så faller han tilbake i senga med et lykkelig smil om munnen og sier at han aldri så lenge han har levd har opplevd noe deiligere. DA er det faen meg verdt å svelge!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå