Gå til innhold

Utløp for frustrasjon om det med sosial kontakt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er nå jammen ikke lett å prøve å bli kjent med nye mennesker / forsøke å få venner her.

Har flesteparten her EGENTLIG ikke tid eller gidder å bli kjent med nye mennesker ?

Folk er kjempeglad i blabla-prat om diverse en liten stund, men etterhvert blir man glemt....

Hvorfor ikke ta sjansen på å være litt impulsiv og at ting kan føre til noe bra ?

Er nå snill som dagen er lang, men neida, dem gidder som regel ikke mere etter en stund, selv om dem egentlig ikke kjenner meg i det hele tatt. Dritkjipt at det skal være sånn.

Hilsen mann 42 som ønsker seg en mere sosial / pratsom hverdag.

Anonymkode: a73a6...01a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorhen da blir du ikke kjent med folk? I verden, i Norge, i byen du bor i, i bydelen, i nabolaget? Forstår ikke helt HI?

Anonymkode: cc45e...fb8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorhen da blir du ikke kjent med folk? I verden, i Norge, i byen du bor i, i bydelen, i nabolaget? Forstår ikke helt HI?

Mente her på Kvinneguidenforumet.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente her på Kvinneguidenforumet.

De fleste er her for andre grunner enn venner, så tror du må finne en annen plass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er jo i tråder / grupper for vennskap at jeg skriver. Det sosiale er jo en av de grunnleggendet livspilarer som mennesker søker ?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo i tråder / grupper for vennskap at jeg skriver. Det sosiale er jo en av de grunnleggendet livspilarer som mennesker søker ?

Jeg tror det er et underforum for kontakt med andre brukerer. Hvis du vil ha kontakt med folk er det nok der. Ellers tror jeg de fleste her nyter å være anonym å diskuterer med andre brukere, mer enn at de vil bli bestevenner med en enkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er et underforum for kontakt med andre brukerer. Hvis du vil ha kontakt med folk er det nok der. Ellers tror jeg de fleste her nyter å være anonym å diskuterer med andre brukere, mer enn at de vil bli bestevenner med en enkelt.

Er i sånne underforum jeg skrev om det å.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i sånne underforum jeg skrev om det å.

Ok. Det var trist. Men kanskje det er bedre å prøve der igjen? Her vil folk ha råd og diskutere ting rundt venner/relasjoner. Du vil ikke få den responsen du vil ha under "Vennskap og sosiale relasjoner" og det hører heller ikke hjemme her.

Men et råd: ikke vær negativ. Jeg hadde ikke turt å ta kontakt med deg f.eks. fordi frustrasjonen din skinner veldig gjennom. Om enn jeg forstår den..klem til deg, og prøv igjen:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det var trist. Men kanskje det er bedre å prøve der igjen? Her vil folk ha råd og diskutere ting rundt venner/relasjoner. Du vil ikke få den responsen du vil ha under "Vennskap og sosiale relasjoner" og det hører heller ikke hjemme her.

Men et råd: ikke vær negativ. Jeg hadde ikke turt å ta kontakt med deg f.eks. fordi frustrasjonen din skinner veldig gjennom. Om enn jeg forstår den..klem til deg, og prøv igjen:)

Ok. Tenkte ikke på at "Vennskap og sosiale relasjoner" ikke var beregnet til å søke venner i.    My bad   :P

Men hvorfor er det skummelt å faktisk vise at man faktisk er frustrert ?   Er jo ikke noe farlig ved meg for det.

Klem tilbake.   :-)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Tenkte ikke på at "Vennskap og sosiale relasjoner" ikke var beregnet til å søke venner i.    My bad   :P

Men hvorfor er det skummelt å faktisk vise at man faktisk er frustrert ?   Er jo ikke noe farlig ved meg for det.

Klem tilbake.   :-)

Du har et poeng. Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg har bare bittert erfart at man dessverre ofte graver sin egen grav med ærlighet her i verden. Det slår nærmest ikke feil at folk rygger om man sier direkte at man trenger noe som helst fra dem, uansett hva det er man trenger.

Sier man at man er ensom og trenger nye venner: banna bein man får ikke nye venner da. Later man som man ikke trenger noen og er fryktelig opptatt med sine ting: får man plutselig nye venner på et knips. Idiotisk egentlig. 

Jeg sier ikke at det er det som har skjedd deg i det mer rette underforumet altså. Det er bare det jeg har erfart.rundt sånne ting selv. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å virke kjønnsdiskriminerende: Kan det være kjønnet og alderen din som gjør at du ikke har truffet noen herfra? KG er jo ikke opprettet for å være en slik møteplass a la datesider og nettsider der man faktisk er ute etter rene vennskap i det virkelige liv. Selv har jeg møtt ganske mange fra KG, men nå er jeg kvinne og har vært omtrent like gammel som de jeg har møtt også. Det vil si ca. 12 år yngre enn deg. 

Jeg lurer på om du kanskje leter litt på feil steder for deg. Du kan jo sjekke ut aktivitetsvenner.no for eksempel. Ellers vil jeg foreslå å bli mer aktiv i nærmiljøet ditt. Sjekk ut Vel-foreningen i ditt nabolag, andre frivillige organisasjoner type Røde Kors, Norsk Folkehjelp og lignende. 

Det kan også være smart å tenke etter om det er på tide å melde seg inn i en organisert hobby? Turgruppe? Sjekk ut kommunen din sine hjemmesider. De pleier ofte å ha en "hva skjer"-kolonne på nettsiden sin.

Lykke til! :hug:

Anonymkode: 8a09c...60e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...