Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis som jeg tror hadde hatt godt av en lærepenge. Kameraten min er forsåvidt ok kompis, men ellers noe liberal i forhold til lovverk (mindre forhold) og heller rasshøl mot damer.

Dama hans var gravid nå i sommer. Hun tok abort til slutt etter mye press for han. Var en tur innom han i går og spurte om det gikk bra med henne på et tidspunkt. Han sa at det var over mellom dem fordi hun var blitt steril av aborten og han kunne tenke seg unger en dag? Kjenner jeg er lei av at han må være så forbannet hensynsløs og drar andre ned i dritten sin. Det nytter heller ikke å prate med han for å få han til å ta seg sammen.

Skal jeg bare snu ryggen til og la andres problemer være andres problemer, eller gjøre noe? Forslag til hva jeg evt kan gjøre? Jeg er litt lunken på å ha noe mer med han å gjøre fordi jeg syns han går altfor langt etterhvert. Men at folk kutter han ut hindrer han jo ikke i å fortsette å gjøre faenskap akkurat. 

Anonymkode: 1ce97...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alle kompiser hadde vert som deg, si ifra og la denne stakkars jente få vite det også. Slik oppførsel er ikke bra og det går jo utover uskyldige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...