Gjest PetterPanne Skrevet 25. juli 2016 #21 Skrevet 25. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Jeg er faktisk best i alt Anonymkode: c346e...973 Cool. Er du singel? Tazte priv?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #22 Skrevet 25. juli 2016 Litt spesiell situasjon da. Min samboer motiverer meg ofte til å være den "bedre". Eller han prøver iallefall ganske ofte å få meg til å føle meg likeverdig ved å gi meg mestringsfølelse. Det er vel slik det burde være i forhold også? Å være stolt over at partneren greier å være god på ting, istedenfor å bli flau/oppgitt? Det er jo dumt hvis partneren din ikke vil motivere deg/veilede deg gjennom utfordringer fordi han ikke ønsker at du skal være "bedre" enn han? Hadde ikke min samboer pushet meg/motivert meg såpass mye som han har gjort, så hadde jeg ikke vært der jeg er idag. Anonymkode: e24da...f4b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #23 Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Å være stolt over at partneren greier å være god på ting, istedenfor å bli flau/oppgitt? Anonymkode: e24da...f4b Hva slags ting er det snakk om? Det høres mer ut som et foreldre/barn-forhold enn et kjæresteforhold. Anonymkode: af6c6...fae
Honey Dew Skrevet 25. juli 2016 #24 Skrevet 25. juli 2016 15 timer siden, SunnivaOslo skrev: De fleste menn er sånn...De vil ha damer som er dumme...en vennine av meg gjør seg selv dummere for typen sin for han er som din,blir furt om hun er "bedre"i noe enn han,så da spør hun han om ting da og han svarer og hu sier "Åh? Er det sånn?" "Det visste jeg ikke" "Du er så smart"osv selvom hun vet svaret....så du kan kanskje bruke den taktikken da eller få han til å bli voksen? Det tror jeg ikke. Jeg tror de fleste menn vil ha damer som er både kloke og intelligente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå