Gå til innhold

Jeg får aldri komplimenter, men er likevel attraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann på 32 år og har egentlig ganske bra drag på damer. Får mye oppmerksomhet i sosiale settinger og har ofte (pene) damer som er interessert i meg. Men, jeg får omtrent aldri komplimenter på mitt utseende. Jeg synes selv jeg ser helt grei ut, men ingen Brad Pitt liksom. Jeg fremstår kanskje som litt arrogant, selvsikker og i overkant trygg på meg selv, men det er bare væremåten min. Jeg gir også svært sjelden komplimenter til damer.

Så hva er greia? Damer som melder meg natt til lørdag og spør om de kan få bli med meg hjem, sier aldri at jeg er kjekk, tiltrekkende eller noe slikt, men de sier det gjerne til andre menn. Jeg henger meg ikke så veldig opp i det, men dette har nå egentlig vart i 10-12 år nå. Jeg synes det er veldig merkelig. 

Anonymkode: 92b3d...cf8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er så åpenbart vakker/kjekk/deilig at de føler seg beklemt og ikke vil gjøre seg underlegne? Eller kanskje du er "kald"? Eller kanskje du forventer for mye av rent seksuelle forhold? Meldinger lørdag natt er ikke nødvendigvis innledningen til pusing og komplimenter. Eller kanskje de tross alt ikke synes du er så fin rent fysisk? 

Jeg vet neimen ikke. 

Anonymkode: e4256...47e

Gjest Krigerunge
Skrevet

Få se hvordan du ser ut så kanskje jeg kan gi deg et brukbart svar! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er greia? Damer som melder meg natt til lørdag og spør om de kan få bli med meg hjem, sier aldri at jeg er kjekk, tiltrekkende eller noe slikt, men de sier det gjerne til andre menn. Jeg henger meg ikke så veldig opp i det, men dette har nå egentlig vart i 10-12 år nå. Jeg synes det er veldig merkelig. 

Må du ha alt inn med teskje? Tror du de sender meldinger til menn de ikke syns er kjekk/tiltrekkende? Men måten du fremstiller deg selv tyder kanskje på at du har et relativt kjølig forhold til damer? Lettere å gi komplimentere til noen som er ydmyk og kanskje litt usikker, enn noen som utstråler mye selvtillit. 

Anonymkode: 41719...19d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis de kun tar kontakt natt til lørdag i fylla liksom... Han jeg bootycaller da er ikke akkurat mannen jeg tenker å gifte meg med for å si det slik, men en som er grei i senga når man ikke fant seg noe bedre. 

Ikke for å være frekk. 

Anonymkode: 0d95e...01d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann på 32 år og har egentlig ganske bra drag på damer. Får mye oppmerksomhet i sosiale settinger og har ofte (pene) damer som er interessert i meg. Men, jeg får omtrent aldri komplimenter på mitt utseende. Jeg synes selv jeg ser helt grei ut, men ingen Brad Pitt liksom. Jeg fremstår kanskje som litt arrogant, selvsikker og i overkant trygg på meg selv, men det er bare væremåten min. Jeg gir også svært sjelden komplimenter til damer.

Der er nok greia. De merker nok denne arrogansen og tenker da at du sikkert ikke har behov for det. De vet nok også at de er en av flere damer, og har derfor ikke noe følelsesmessig tilknyttning til deg. Samme med at de melder deg natt til lørdag, sikkert ofte beruset? Det legger ikke akkurat opp til kosing og koseprat om hvor attraktiv og fantastisk den andre personen er. 

Anonymkode: bf123...807

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis de kun tar kontakt natt til lørdag i fylla liksom... Han jeg bootycaller da er ikke akkurat mannen jeg tenker å gifte meg med for å si det slik, men en som er grei i senga når man ikke fant seg noe bedre. 

Ikke for å være frekk. 

Anonymkode: 0d95e...01d

Giftemål er ikke viktig for oss menn. Det er ingen mål, sex er målet. Giftemål er viktig for deg......du har sex med oss å gifter deg med...eh ja han duden med godhet level 99.:kul:

Anonymkode: 6324e...ded

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger antakeligvis i væremåten din. Arroganse er ikke et godt utgangspunkt for å få komplimenter. Ikke forstår jeg hvorfor det er så viktig for deg heller å få overfladiske komplimenter fra kvinner du ikke kjenner, særlig når du ikke gir noe særlig komplimenter selv. Klart, du sier at du ikke henger deg så veldig opp i det, men det er jo tydelig at du gjør det når du lager et innlegg på KG om det. 

Anonymkode: 9f777...00c

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med de andre her. Det er nok denne arrogansen din som gjør til at kvinner ikke fristes til å gi deg komplimenter. At du er kjølig i væremåten mot de andre og sjeldent gir komplimenter selv, spiller inn. What goes around, comes around. Ingen vil gi komplimenter til en som virker veldig selvopptatt og kald, det vil være å mate et usunt ego. Du må opptre mer varm og vennlig, klare å gi oppriktige kompliment selv, så vil nok komplimentene komme av seg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg fremstår kun som arrogant. Jeg er egentlig snill og grei, særlig med mennesker som blir godt kjent med meg. Kanskje jeg er litt introvert...

Og det er ikke kun helgenetter jeg får dette. Jeg synes, som sagt, jeg selv ser helt grei ut, men har likevel bra draget på damer. Damer som spør om jeg vil ta en kaffe, som kommer bort til meg på byen, som tar kontakt på treningssenteret osv. LIkevel hører jeg omtrent aldri at jeg er kjekk eller slikt. Jeg synes det er veldig rart, siden dette nå har pågått i mer enn ti år. Dette er ikke noe jeg plages veldig av, men synes det er litt rart. Jeg tenkte det kanskje kunne skyldes at jeg er sparsom med komplimenter selv og fremstår kanskje som nesten for selvsikker og "cocky".

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Tror nok damene forstår at du er en attraktiv fyr, og dersom de er interessert i deg vil ikke de bare være "den neste i rekken". De holder nok litt igjen på komplimentene til de føler seg tryggere på deg.

Endret av Minesveiper
Gjest Krigerunge
Skrevet

Venter fortsatt på bilde i inboksen. Skuffet. 

Kan forøvrig være at ingen vil bemerke at du er kjekk fordi du innlysende er det, så da blir det overflødig å fortelle det. Eller? 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ligner vel på deg, da.

Anonymkode: f3603...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du selv vet at du er kjekk og da mener folk at det ikke vits i å gi deg komplimenter for du vet det jo allerede... Det kommer av den gamle janteloven som henger litt igjen.

Du får øve deg på å virke mer sympatisk, men skjønner at det blir litt forvirrende, for nå har folk i årevis sagt at selvsikkerhet er tiltrekkende og det har blitt forvekslet med arrogant attitude.

Anonymkode: 16b62...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, du er kjekk, flott og fantastisk. Sånn, der var det første komplimentet på ti år utført.

Anonymkode: 16b62...6d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Warchild skrev:

Venter fortsatt på bilde i inboksen. Skuffet. 

Kan forøvrig være at ingen vil bemerke at du er kjekk fordi du innlysende er det, så da blir det overflødig å fortelle det. Eller? 

ts

Nei, i mine øyne ser jeg helt grei ut. Kanskje en firer på terningen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...