Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 For å slippe å betale 1000 kr til frisøren har jeg nå tenkt å prøve å farge håret selv. Jeg er blond, men pleier å farge (ikke bleke tror jeg) håret litt lysere enn min "vinterfarge". Nå når jeg har litt mørkere ettervekst, skal jeg bare ha farge på denne, eller på hele håret. Eller på denne først og så hele håret?? Kan det bli galt hvis jeg tar ny farge på der hvor håret er blitt farget før (selv om det er lenge siden)? Noen andre ting jeg bør være obs på, som kan ende i katastrofe......? Og er det noen hårfarge-merker dere foretrekker fremfor andre?
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 spør hva slags farge du velger. men jeg ville selvfølgelig valgt en HELT LIK farge som håret ditt er i og bare farget ettervekster. sliter mindre. men du burde kanskje finne ut om du farger eller bleker håret ditt først
Arwen Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Første gangen ville jeg farget hele håret, neste gang kun ettervekster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå