boooooo Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Traff han gjennom tinder. Jeg tror jeg har fått følelser for han.. Vi har "kjent" hverandre i halvt år nå. I begynnelsen på 1,2,3,4,5,6,7 dates har vi kun vært hos han og drukket vin, spist pizza og is sammen uten å ha sex. Har hilst på 2 av hans nærmeste kompiser, siden han inviterte meg hos dem på fest. Den 8 daten hadde vi sex. Etter det har han invitert meg på hjemmefester, utesteder hvor kompisene hans er. Har takket nei alle de gangene. Han har på en måte gitt opp med å invitere meg på hjemmefester osv. Vi tilbrang natten sammen på nyåret uten å ha sex, men vi ga hverandre et "nyttårskyss." Han har spurt meg om at jeg kunne helgenatte hos han, men takket nei til tilbudet. Jeg begynte da å feste en del og tok kun kontakt i fylla og dro rett til han i alkoholpåvirket tilstand. Etter at jeg startet med "bootycall", så har han begynt å gjøre det samme. Det har blitt vår "rutine." Å kontakte hverandre på fylla. Men når vi er med hverandre, så er det ganske intimt. Vi har våre dager hvor vi prater en del, og hvor det er en deilig stillhet på en naturlig måte.Vi ligger tett inntil hverandre, nusser, koser, sovner, spooner face2face, klemmer hverandre i liggende tilstand, masse kos og har sex. Etter sexen pleier vi å kose og nusse. I de siste gangene så har han begynt å holde hånden min etter sexen og leke på en måte litt med hånden min. Kysse meg på pannen og bare gi meg masse nuss. Har aldri overnattet hos han i edru tilstand, men kun i alkoholpåvirket tilstand. Han har spurte flere ganger hvorfor jeg ikke vil overnatte hos han og spurte hva grunnen er. Tror dere han er interessert i meg eller kun som fuck friend?
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Siden han har invitert deg til steder hvor kompisene hans er så vil jeg tro at han er oppriktig interessert i deg. Men hvorfor har du takket nei alle gangene?
boooooo Skrevet 24. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Siden han har invitert deg til steder hvor kompisene hans er så vil jeg tro at han er oppriktig interessert i deg. Men hvorfor har du takket nei alle gangene? Ulike årsaker. At jeg ikke kan der og da eller at jeg ikke vil dra pga. er ikke humør til å feste/drikke.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Tror han er interessert. Anonymkode: 51757...d61
FruGlad Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 Han virker interessert, men det gjør ikke du! 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #6 Skrevet 24. juli 2016 Tror han har større grunn til å lure på om du er interessert Hvorfor gikk du over til å kun bootycalle ham? Ta mer kontakt i edru tilstand Anonymkode: 89eda...174 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #7 Skrevet 24. juli 2016 Var i nesten samme situasjon som deg, TS. Vi hadde det ganske intimt. Jeg var hard to get. Til slutt avsluttet han det fordi det virket som jeg ikke var interessert i han, men innerst inne likte jeg han veldig godt. Nå er han i et forhold. Angret på at jeg ikke viste mer interesse. Anonymkode: b7066...dd8 3
boooooo Skrevet 24. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Var i nesten samme situasjon som deg, TS. Vi hadde det ganske intimt. Jeg var hard to get. Til slutt avsluttet han det fordi det virket som jeg ikke var interessert i han, men innerst inne likte jeg han veldig godt. Nå er han i et forhold. Angret på at jeg ikke viste mer interesse. Anonymkode: b7066...dd8 Jeg prøver så godt jeg kan å vise interesse. Er bare veldig redd for å bli avvist, siden det er stort steg for meg å vise følelser til en annen person. Jeg synes det er vanskelig, og prøver å bare være casual, carefree, hyggelig, morsom og vise litt etter litt at jeg er interessert...
boooooo Skrevet 24. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han har større grunn til å lure på om du er interessert Hvorfor gikk du over til å kun bootycalle ham? Ta mer kontakt i edru tilstand Anonymkode: 89eda...174 Jeg gjorde det, fordi da hadde jeg en grunn til å ta kontakt med han. Der og da i den perioden var jeg usikker på om han hadde følelser for meg.
lillsunshine Skrevet 25. juli 2016 #10 Skrevet 25. juli 2016 12 timer siden, boooooo skrev: Jeg prøver så godt jeg kan å vise interesse. Er bare veldig redd for å bli avvist, siden det er stort steg for meg å vise følelser til en annen person. Jeg synes det er vanskelig, og prøver å bare være casual, carefree, hyggelig, morsom og vise litt etter litt at jeg er interessert... Ta det ettertanke det som ble skrevet over her. Det er faktisk et veldig godt poeng. Skjønner at du er redd for å bli såret, men denne trangen til å beskytte seg selv her gjør til at du kan miste han, fordi han tror du ikke er særlig interessert. Det er ganske tydelig at han er det, mens du behandler han ganske dårlig dersom du ønsker noe mer. Her må du bare overkomme denne frykten for å bli avvist, for du vil ikke føle deg noe bedre når du innser at du har mistet han.
Ardenus Skrevet 25. juli 2016 #12 Skrevet 25. juli 2016 Du er redd for å bli avvist, så derfor tar du det med ro, som resulterer i at han tror at du ikke liker han like godt tilbake. Endte opp som FF og eneste måten å komme seg ut av det på er å snakke med han om han vil satse på deg og at du på han. Slutt å være så redd for avvisning, du gjør det jo bare verre for deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå