Gå til innhold

Hvilket Yankee candle- lys dufter best?

Anbefalte innlegg

Gjest AryaKillie
Skrevet

Ja, hvilket? Jeg sitter og skal bestille på nett :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Amber Moon, men dette er en høstduft. Kjøper den hver høst, det er lykke på glass. Black Coconut og Vanilla Cupcake er gode. 

Anonymkode: edd35...68f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Clean cotton, Fluffy towels og Summer peach lukter veldig godt :) 

Anonymkode: 620fd...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvilke dufter du pleier å like :P Fresh, floral, fruit, food ans spice? Jeg har mange favoritter, men er veldig glad I Halloween-lyset Witches Brew med patchouli.

Anonymkode: 5666f...ae3

Skrevet

Jeg liker alt med cinnamon:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Av andre dufter jeg liker godt er Spiced Orange, Apple Spice, A Child's Wish, Windblown, Clean Cotton, Wild Sea Grass, Garden Sweet Pea, Kilimanjaro Stars, Strawberry Lemon Ice, Mountain Lodge, Granny Smith, Riviera Escape, Sea Salt and Sage, Turquoise Sky og Sweet Strawberry for å nevne noen:ph34r: Av utgåtte dufter er November Rain, Lilac Blossoms, River Valley og Garden Hideaway fantastiske dufter! Utgående dufter dette året er dessverre A Child's Wish, Wild Sea Grass og Sweet Strawberry :(

Clean Cotton er en ganske trygg duft som de fleste liker, om dette er første gang du kjøper et Yankee-lys.

Anonymkode: 5666f...ae3

Gjest AryaKillie
Skrevet

Vurderer clean cotton, men elsker kokosduft også så tenker litt på den black coconut om noen har prøvd den. Ser ei over her som anbefaler den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...