Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å, jeg har følelse av at jeg blir ghostet nå :( Har blitt kjent med en fyr og vi har hatt masse kontakt på meldinger de siste ukene. I går var han mye treigere med å svare enn vanlig, men normal samtale som ellers. Han har fortsatt ikke svart på meldinga jeg sendte i går ettermiddag, det er helt ulikt han. Ser at han har lest den og vært logga på etter det. Uff, jeg likte han så godt, håper ikke den dårlige magefølelsen min stemmer, men den gjør nok det :( Har snart ikke lyst til å bli interessert i noen lenger, blir jo bare skuffa.

Anonymkode: 1abd3...9f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til den. Utrolig vondt å bli ghostet. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan si ifra, mye lettere å få beskjed om at de ikke ønsker å fortsette pga det ene eller det andre, enn at de bare slutter å svare. Stygt, feigt og dårlig gjort!

På den annen side, en interessert person ønsker å ha kontakt og tilstreber å få til å møtes. Ergo, like greit å bare arkivere han jo før jo bedre. Og ja, det er vondt, men hjelper ikke å dvele ved hvorfor. Får aldri noe fornuftig svar på det uansett.

Anonymkode: 53a1f...2fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva sa du til han da?

Anonymkode: a67f3...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Norske menn = slemme mot oss jenter :( 

Anonymkode: cce8c...a84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare så det er sagt, når jeg skriver eller dater så sier jeg ofte at jeg er en person som har behov for mye alenetid, at jeg trenger å trekke meg litt tilbake for å tenke i rolige omgivelser. Til tross for at man sier det er enkelte sykt ''på'' hele tiden. Da hender det at jeg bare gir opp hele prosjektet. Som om jeg må forklare meg ytterligere hvis jeg ønsker en kveld med mobilen og PCen avslått.

Anonymkode: 6c962...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...