Anjah Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Dere som trener hver dag, sånn ca, hvor mange kalorier forbrenner dere under treningsøkten? Hvor mange treningskalorier går i en god/dårlig økt? Jeg bruker Endmondo og Myfitnesspal som hjelpemiddel, og ser at jeg ligger på 200-300 kcal etter mine treningsøkter.
mjauritz Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Jeg trener intervaller til ca 200 kcal, så sykler jeg 150 også trappemaskin i rundt 100 Prøver å forbrenne mellom 400-500. Også kommer styrke i tillegg 2
Anjah Skrevet 24. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2016 5 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg trener intervaller til ca 200 kcal, så sykler jeg 150 også trappemaskin i rundt 100 Prøver å forbrenne mellom 400-500. Også kommer styrke i tillegg Oi, da er du ordentlig aktiv, virker det som! Er du i god form? Trener du styrke samme dagen som du gjør kondistreningen?
mjauritz Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Et øyeblikk siden, Anjah skrev: Oi, da er du ordentlig aktiv, virker det som! Er du i god form? Trener du styrke samme dagen som du gjør kondistreningen? Jeg var i god form, også ble jeg gravid Holder på å trene meg opp igjen. Klarer ikke løpe lenge, så derfor jeg kjører intervaller Ja, jeg trener styrke samme dagen så bruker kondisjonen som oppvarming, men jeg har faste programmer sånn at jeg ikke trener de samme musklene for mye. Litt sånn armer-dag, rompe og mage-dag, bein-dag, og litt rygg og sånn i mellom 1
Anjah Skrevet 24. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2016 28 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg var i god form, også ble jeg gravid Holder på å trene meg opp igjen. Klarer ikke løpe lenge, så derfor jeg kjører intervaller Ja, jeg trener styrke samme dagen så bruker kondisjonen som oppvarming, men jeg har faste programmer sånn at jeg ikke trener de samme musklene for mye. Litt sånn armer-dag, rompe og mage-dag, bein-dag, og litt rygg og sånn i mellom Wow! Synes du høres superflink ut jeg!
PrincessConsuela Skrevet 24. juli 2016 #7 Skrevet 24. juli 2016 Når jeg løper på mølla blir det rundt 400-500kcal, og det er min oppvarming så etterpå kommer noen kcal med styrketrening. Trener styrke 2 ganger i uken ettersom jeg har mer fokus på løping, så da blir det en dag med bein og mage/rygg, og en dag armer og mage/rygg - men er veldig flink til å enten skippe mage/rygg eller korte den ned Når jeg løper langt ute kan det komme på mellom 1000kcal og 3000kcal.. Om du vil ha en mer eksakt beregning av kcal må du gå til innkjøp av pulsklokke. Det er overraskende hvor mange kcal man tror man forbrenner og hvor lite det egentlig er 1
Rainbow Skrevet 24. juli 2016 #8 Skrevet 24. juli 2016 Kommer an på typen økt, men stort sett mellom 230 og 400 pr gang. Gjennomsnittlig tre hundre, omtrent. Jeg måler med Polar pulsklokke med bånd, og har merka at når jeg bruker endomondo i tillegg på joggeturer, så ligger faktiske brente kalorier (polar) ca 100+ høyere enn endomondo. Bruker bare pulsklokke til vanlig. Trener styrke med både manualer og egen vekt, hiit, tabata, og lignende. Antall brente kalorier varierer selvsagt på treningslengde, men dette er på ca 30-40 min. Brenner mest på cardio, mindre på styrke. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #9 Skrevet 24. juli 2016 Mellom 400 og 3000 kalorier stort sett. Litt usikker på hva du egentlig mener med god/dårlig treningsøkt og treningskalorier. Anonymkode: 6e13a...9e3
Anjah Skrevet 25. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mellom 400 og 3000 kalorier stort sett. Litt usikker på hva du egentlig mener med god/dårlig treningsøkt og treningskalorier. Anonymkode: 6e13a...9e3 Nei, jeg tenkte på når man anser seg fornøyd med dagens innsats
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #11 Skrevet 25. juli 2016 Trener ikke for å forbrenne kalorier. Forbrente kalorier er et resultat av treningen . Det er om økten ble gjennomført som planlagt som bestemmer om det var en god eller dårlig økt. Anonymkode: 6e13a...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå